فرمانده دوران دفاع مقدس:

شهدا حافظ انقلاب اسلامی هستند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهدا بعد از شهادتشان با هویت خود مسیر انقلاب را هموار و از این انقلاب محافظت و پاسداری می‌­کنند.
کد خبر: ۳۲۳۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ - 15December 2018

شهدا به دنبال تحکیم مبانی اخلاقی بودندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، محفل انس رزمندگان گردان ادوات لشکر 21 امام رضا(ع) با حضور سردار «مهدی بخارایی» مسئول طرح و عملیات لشکر 21 امام رضا(ع) در دوران دفاع مقدس و جمعی از پیشکسوتان گردان ادوات امروز در مشهد برگزار شد.

سردار بخارایی در این نشست صمیمی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا به خصوص شهدای گردان ادوات، اظهار داشت: شهدا بعد از شهادتشان با هویت خود مسیر انقلاب را هموار کرده و از این انقلاب محافظت و پاسداری می‌­کنند و این جلسات و این حضورها استمرار این حرکت است.

وی در ادامه به ریشه­‌یابی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: دشمنان جمهوری اسلامی به حقیقت وجودی ما آگاه هستند و ما را بیش از خودمان می­‌شناسند. دشمنان به صورت علنی این مطلب را بیان کردند که کسی از بیرون نمی‌­تواند به ما آسیب بزند.

این فرمانده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی به دلیل دارا بودن مبانی اخلاقی که ریشه در آموزه­‌های دینی دارد همواره مورد طمع دشمنان انقلاب بوده تا حرکت انقلاب را متوقف و یا این نظام را نابود کنند.

وی ادامه داد: نجابت، امنیت، جهاد، وجدان بیدار، ایمان، تحکیم خانواده، شادابی، اخلاق، ایمان و شهامت از جمله خصوصیاتی هستند که دشمن به دنبال آن است تا جامعه اسلامی ما را از آن تهی کند.

سردار بخارایی تصریح کرد: دشمنان انقلاب به ایمان و شهامت لطمه می‌­زنند تا شهامتی باقی نماند. برای اینکه اسلام، جهاد و شهادت را از بین ببرند طالبان و در ادامه داعش را عَلم کردند. آنها به دنبال آن بودند تا فلسفه شهادت را بین کسانی که نمی‌‌دانستند این گروه‌­ها انحرافی هستند زیر سؤال ببرند، اما لطف الهی بر این قرار گرفت تا داعش توسط جوانان متفکر ، خلاق  با جانفشانی و خرج کردن هویت شهدا در اقصی نقاط دنیا از بین برود.

وی ابراز داشت: امروز نیاز جامعه اسلامی این است که ما در درون خود با توسل به هر آنچه که به نظرمان می­‌رسد مخصوصاً شهدا، بتوانیم فضائل و مبانی اخلاقی را تحکیم ببخشیم و اگر مدعی مسلمان بودن هستیم به تک تک آنها اعتقاد قلبی داشته و به آن عمل کنیم.

سردار بخارایی ادامه داد: دشمنان در صدد زدن ریشه مبانی اخلاقی هستند تا جامعه را از ارزش‌های اسلامی و انسانی خالی کنند. شهدا آنچه کردند برای این بود که بنیان­‌های اصلی ایمانی در ما محکم بماند و ما همچنان مایی باشیم که اسلام تعریف کرده و حضرت اباعبدالله‌­الحسین(ع) از ما توقع دارند.

وی تأکید کرد: ما باید فرزندان خود را بسیار خوب توجیه کنیم تا خوب تربیت شوند. تربیت از نظر اسلام این است که من هر آنچه عمل می­‌کنم به فرزندان خود نیز ارائه کنم؛ یعنی من خوب عمل کنم تا فرزندان هم خوب عمل کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: این روش را نباید به فرزندان خود محدود کنیم؛ بلکه همه نوجوانان و جوانان را فرزندان کشور اسلامی‌­مان و جهان اسلام بدانیم و آنها را یاری کنیم تا با ما بمانند تا ما قوی­‌تر شویم.

وی در پایان گفت: تا وجود شهیدانی همچون «مصطفایی»، «دادالهی» و «مددی» هستند هیچ شکستی متوجه این کشور نخواهد بود. آنها نقش خود را ایفا خواهند کرد این ما هستیم که باید در این صحنه خوش بدرخشیم. لازمه حرکت در مسیر شهدا این است که آنها را بشناسیم و به آنچه اعتقاد داریم عمل کنیم.

در این نشست جمعی از پیشکسوتان گردان ادوات خاطراتی از فرماندهان شهید این گردان بیان کردند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حکمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
باسلام
ضمن عرض خدا قوت همانطور که در ابتدای متن آمده سردار بخارایی مسئول اطلاعات عملیات لشکر ۲۱ امام رضا بودند و فرمانده لشکر در دوران دفاع مقدس سردار قاانی بودند. لطفا روتیتر اصلاح شود.
نظر شما
پربیننده ها