فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

گسترش طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان بوشهر

سردار علی رزمجو با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات بسیج سازندگی سپاه استان در اجرای طرح های سازندگی و محرومیت زدایی از گسترش طرح‌های محرومیت‌‌زدایی در مناطق روستایی و محروم استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ - 15December 2018

گسترش طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان بوشهربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، در نشست با مجمع نمایندگان استان بوشهر اظهار داشت: به منظور برگزاری باشکوه کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر باید همه مسئولان در رده‌های مختلف پای کار باشند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان در سال آینده خاطرنشان کرد: برنامه فرهنگی، هنری و علمی برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر تدوین شده است که در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تأکید بر گسترش تعامل و همکاری در هر چه باشکوهتر برگزار کردن این کنگره خاطرنشان کرد: همکاری همه بخش‌ها و مساعدت و همکاری آنان به ویژه نمایندگان استان در مجلس ضروری است.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه‌های کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر می‌توان به ساخت دهکده مقاومت، موزه دفاع مقدس، یادمان‌های شهدا در شهرهای مختلف استان بوشهر اشاره کرد افزود: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار داریم توسعه فعالیت‌های جهادی و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی است که در سطح استان بوشهر طرح‌های خوبی در دست اجرا است.

رزمجو با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات بسیج سازندگی سپاه استان در اجرای طرح های سازندگی و محرومیت زدایی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در نقاط محروم و روستایی استان بوشهر در دست اجرا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار