روایت لاهوتی از برگزاری جلسه امروز فراکسیون مستقلان مجلس؛

نوبخت: لایحه بودجه 98 یکشنبه آینده به مجلس ارائه می‌شود

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی نشست امروز این فراکسیون با رئیس سازمان برنامه و بودجه را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۲۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ - 16December 2018

لایحه بودجه ۹۸ یکشنبه آینده به مجلس ارائه می‌شودبه‌ گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، «مهرداد لاهوتی» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات بررسی لایحه بودجه 98، اظهار داشت: نشست فراکسیون مستقلین برای بررسی لایحه بودجه سال 98 با حضور نوبخت برگزار شد.

وی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه عنوان کرد که لایحه بودجه احتمالا تغییر خواهد کرد. همچنین در لایحه بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است که روزانه یک و نیم میلیون بشکه نفت به فروش برسد. در حالی که سال گذشته میزان فروش نفت روزانه دو میلیون و 400 هزار بشکه بوده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: نوبخت در این نشست گفت در بودجه سال آینده، 126 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی و 65‌هزار میلیارد تومان هزینه‌های عمرانی پیش‌بینی شده است. همچنین بودجه سال 98 در دو سقف 407 و 436 هزار میلیارد تومانی بسته خواهد شد.

لاهوتی خاطرنشان کرد: به گفته آقای نوبخت افزایش اعتبار وزارت آموزش و پرورش به 64 هزار میلیارد تومان و افزایش اعتبارات رفاهی و حمایتی مردم از ویژگی‌های بودجه سال 98 است. همچنین نوبخت گفت هفته آینده یکشنبه لایحه بودجه 98 به مجلس تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار