سخنگوی هیات رییسه مجلس در جمع خبرنگاران:

بودجه سال 98 تا 10 روز دیگر تقدیم مجلس می‌شود/ ضرورت تدوین بودجه واقعی برای کشور

بهروز نعمتی گفت: طی 10 روز آینده بودجه به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود اما تاکیدمان بر این است که بودجه به صورت واقعی ارائه شود.
کد خبر: ۳۲۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ - 16December 2018

بودجه سال 98 تا 10 روز دیگر تقدیم مجلس می‌شودبه‌ گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، «بهروز نعمتی» سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز مجلس (یکشنبه‌ 25 آذر) با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به این که مقام معظم رهبری تذکراتی را به دولت برای تعدیل بودجه سال 98 داده بودند، موارد در طول هفته‌ گذشته در جلساتی بین سه قوه و مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

نعمتی ادامه داد: کشور نیازمند بودجه واقعی است که بر اساس آن اقدامات تولیدی و عمرانی انجام شود. بنابراین باید بتوانیم مشکلات بازنشستگان را حل کنیم، با توجه به فشارهای آمریکایی ها باید بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم و با توجه به جمع بندی های انجام شده امیدواریم این بودجه منشاء اثر باشد.

وی با بیان اینکه معیشت اولویت دولت و مجلس است، خاطرنشان کرد: موضوعات عمرانی، تولید و کمک به آن جزو مواردی است که باید به دنبال آن باشیم و بودجه را واقعی ببینیم.

سخنگوی هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: طی 10 روز آینده بودجه به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود، اما در مورد این که بودجه چقدر واقعی باشد تفاهماتی صورت گرفته و تاکیدمان بر این است که بودجه به صورت واقعی ارائه شود.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها