رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد بسترهای رشد و بالندگی استعدادهای هنری در کشور

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور بر ضرورت ایجاد بسترهای رشد و بالندگی استعدادهای هنری در کشور تأکید کرد و گفت: در دورانی که جنگ رسانه‌ای دامن‌گیر همه مخاطب‌های رسانه‌های مختلف شده، هنر در چنین وضعیتی تأثیر زیادی بر افکار مردم خواهد داشت.
کد خبر: ۳۲۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ - 16December 2018

مقابله با جنگ رسانه ای دشمن با زبان هنر / ضرورت ایجاد بسترهای رشد و بالندگی استعدادهای هنریبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمدجواد نیک‌روش» رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور امروز در اختتامیه جشنواره هنری «ققنوس» که در دانشگاه پیامبر اعظم ساری برگزار شد، یکی از مهمترین ویژگی‌های این جشنواره را جهت‌دهی آثار نسبت به نیازهای روز انقلاب اسلامی عنوان کرد و بر ضرورت ایجاد بسترهای رشد و بالندگی استعدادهای هنری در کشور تأکید کرد و اظهار داشت: بسیج دانشجویی که به دنبال ایجاد فضای پویا در جهت رشد استعداد دانشجویان است اقدام به برگزاری جشنواره هنری ققنوس کرده است.

وی ضمن تقدیر از حضور دانشجویان در برگزاری جشنواره هنری دانشجوی «ققنوس» افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران میزبان خوبی در برگزاری این جشنواره هنری بوده که شایسته تقدیر و تجلیل است.

این مسئول با بیان اینکه در پس هر اثر یک استعداد نهفته است و برای استعدادها باید برنامه‌ریزی درست داشت هنر را زبانی دانست که باید به رفع دغدغه‌های مردم توجه کند و ادامه داد: در دورانی که جنگ رسانه‌ای دامن‌گیر همه مخاطب‌های رسانه‌های مختلف شده است هنر در چنین وضعیتی تأثیر زیادی بر افکار مردم خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه هنرمند دید باریک بین از حقیقت دارد، عنوان کرد: این دید باید با آن ذوق به اشتراک همگان گذاشته شود تا حقیقت نشان داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار