نماینده ولی فقیه در مازندران:

موفقیت‌های کشور در سایه رهبری ولایت فقیه حاصل شده است

نماینده ولی فقیه در مازندران موفقیت‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده را در سایه انقلاب اسلامی و رهبری ولایت فقیه دانست و گفت: این در حالی است که قبل از انقلاب اجازه دستیابی به فناوری‌ها و تکنولوژی را نداشتیم.
کد خبر: ۳۲۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ - 16December 2018

موفقیت های جمهوری اسلامی در سایه انقلاب اسلامی و رهبری ولایت فقیه حاصل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست با نخبگان و پژوهشگران استان که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: با برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی توانمندی‌های نظام را به نمایش بگذاریم.

طبرسی با عنوان اینکه توانمندی‌های جمهوری اسلامی خواب از چشم دشمنان گرفته و آنان آرام و قرار ندارند، افزود: امروز هر کس حرف اول را در صنعت، تکنولوژی های نو و فناوری بزند، جزو کشورهای پیشرفته است.

وی موفقیت ها و پیشرفت‌های حاصل شده را در سایه انقلاب اسلامی و رهبری ولایت فقیه دانست و گفت: این در حالی است که قبل از انقلاب اجازه دستیابی به فناوری‌ها و تکنولوژی را نداشتیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان به نقش پژوهشگران و نخبگان علمی پژوهشی در موفقیت‌های کشور اشاره کرد و خواستار ترویج و تقویت پژوهش و تحقیقات در دانشگاه‌ها و مراکز علمی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار