پیام دریادار خانزادی بمناسبت هفته پژوهش:

دستاورد‌های بی‌شمار نیروی دریایی مرهون تلاش پژوهشگران، محققان و اندیشمندان است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی فرارسیدن هفته پژوهش را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۲۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ - 16December 2018

دستاورد‌های بی‌شمار نیروی دریایی مرهون تلاش پژوهشگران، محققان و اندیشمندان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی فرارسیدن هفته پژوهش را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیاز‌ها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه یک کشور است.

شاخص ارزشمندی که منجر به دانایی و توانایی جامعه، تولید اشتغال و ثروت، دستیابی به رفاه و امنیت اجتماعی و در نهایت استقلال، خودکفایی و اقتدار جامعه می‌شود و می‌تواند زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان برای کشور باشد.

بی‌شک دستاورد‌های بی‌شمار فنی و تجهیزاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مرهون همت والای پژوهشگران، محققان، اندیشمندان و صاحبنظرانی است که با همت و تلاش شبانه‌روزی خود رویای دست نیافتنی دیروز را به تجربه شیرین امروز تبدیل کردند و جهادگرانه مرز‌های دانش را درنوردیدند تا اقتدار دریایی ایران اسلامی را تحقق بخشند.

هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای معرفی دستاورد‌های عزیزان پژوهشگر و تقدیر از تلاش‌های ارزنده آنان در عرصه پژوهش و فناوری می‌باشد.

امید است که با کوشش تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت‎های چشم‎گیر در توسعه علمی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فتح قله‎های علمی در سطح کشوری و بین‎المللی باشیم.

ضمن گرامیداشت و تبریک این هفته به همه محققان و پژوهشگران و به خصوص پژوهشگران نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال، برای همه این عزیزان توفیق روزافزون در راستای آرمان‌های بلند نظام مقدس اسلامی و منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار