دبیر ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

اختصاص زیرساخت‌های ایجاد شده در کنگره شهدای استان برای تبیین دستاورد‌های انقلاب

حجت الاسلام «احمد ملایی» گفت: از مجموعه کنگره شهدا درخواست داریم که از زیرساخت‌هایی که در این زمینه ایجاد شده است برای تبیین دستاوردهای انقلاب به این موضوع اختصاص بدهند.
کد خبر: ۳۲۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ - 16December 2018

اختصاص زیرساخت های ایجاد شده در کنگره شهدای استان برای تبیین دستاوردهای انقلاببه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام «احمد ملایی» دبیر ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی امروز در نشست روسای کارگروه های تخصصی و اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: این ستاد از تیرماه آغاز به کار کرد و 13 کارگروه تخصصی در این راستا ایجاد شد.

وی افزود: این کارگروه ها در دو بعد یکی احصاء دستاوردها و دوم برنامه های ویژه چهلمین سالگرد انقلاب از تیرماه فعالیت می کنند.

دبیر ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی بیان داشت: برای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد به‌ویژه در دهه فجر این کارگروه‌ها تشکیل شد که مجموعاً 26 کارگروه و در 26 منطقه از شهرهای استان این کارگروه‌ها فعال هستند.

ملایی یادآورشد: از 13 کارگروه تخصصی، اکثریت کارگروه‌ها هم ارسال برنامه داشتند و هم ارسال دستاورد و بقیه هم در تدارک تهیه دستاوردها هستند که به‌زودی به ستاد ارسال خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه دستاوردها مبنای برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی است تأکید بر تسریع دستاوردها داریم.

دبیر ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمرکز برنامه‌ها در زمان دهه مبارک فجر است، گفت: با تشکیل ستادها و کارگروه‌ها در شهرستان‌ها، همایش‌هایی برای تجهیز فعالین و مؤثرین اجرا شده است.

ملایی اضافه کرد: در همین زمینه 26 مورد تولید و ارسال محتوا برای افراد تأثیرگذار انجام شده است.

وی متذکر شد: کارگروه‌ها برای اعلام دستاوردها به همه رسانه‌ها در بازه زمانی 5 تا 15 دی ماه نشست خبری می گیرند و برنامه‌های شاخص در دهه فجر که قرار است انجام شود را اعلام می کنند.

دبیر ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی اظهار داشت: از مجموعه کنگره شهدا درخواست داریم که از زیرساخت‌هایی که در این زمینه ایجاد شده است برای تبیین دستاوردهای انقلاب به این موضوع اختصاص بدهند.

ملایی اعلام کرد: همایش ستاد چهلمین سالگرد انقلاب با حضور فرمانداران و ائمه جمعه در آستانه بهمن برگزار خواهد شد و مسئولین ارشد استانی در آن حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مدیران مساجد برنامه‌ای برای فعالان مردمی داشته باشند تا حضور مردم را هم داشته باشیم، گفت: در هر مسجد برای چهلمین سالگرد انقلاب یک ستاد تشکیل شود تا زمینه حضور روسای کارگروه‌ها در مساجد فراهم شود و صداوسیما هم بتواند دستاوردهای انقلاب را بیان کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار