مسوول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری مازندران تأکید کرد؛

ضرورت حمایت همه‌جانبه مسوولان از طرح‌های نخبگان

محمد هادی موذن خواستار حمایت مسوولان از طرح‌ها و اختراعات مخترعین و نخبگان استان مازندران شد و گفت: دغدغه امروز نخبگان تولید نیست؛ بلکه بازار عرضه محصولات در حوزه فناوری است که نیاز به عزم جهادی مسوولان دارد.
کد خبر: ۳۲۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ - 16December 2018

ضرورت حمایت طرح های نخبگان مازندرانی توسط مسئولانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، محمد هادی موذن مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری مازندران پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار پژوهشگران بسیجی، اساتید و دانشجویان با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، سازمان بسیج علمی را یکی از سازمان های حامی مبتکرین، مخترعین و محققین در استان دانست و اظهار داشت: این سازمان در جهت حمایت پژوهشگران پنج میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می کند و این میزان در سطح کشور 10 تا 20 میلیون است.

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری مازندران افزود: این نخبگان علی‌رغم دعوت نامه از آن سوی مرزها به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و برای کمک به کشور کمر همت بسته اند.

وی از افتتاح پنج مرکز رشد در مازندران خبر داد و گفت: از این تعداد 3 مرکز در ساری، یک مرکز در بابل و یک مرکز در نوشهر بوده است که این مراکز طرح های خلاقانه نخبگان را به ثروت، اشتغال و دانش بنیان تبدیل می کند.

این مسئول با اعلام اینکه مرکز رشد نوشهر در سال 98، کلید می‌خورد از وجود 22 پایگاه علمی در استان خبر داد و افزود: زمینه رشد دانش های پژوهشی، آمادگی قشرهای مختلف همچون دانش آموزان، اساتید و نخبگان را فراهم می کند.

موذن با بیان اینکه از پنج اختراع مخترعین استان کشوری است که از این اختراعات 2 اختراع را هنوز کشورهای دیگر به آن دست پیدا نکرده اند، گفت: هشت اختراع نیز جزء پنج تکنولوژی برتر دنیا به شمار می آید.

مسئول بسیج علمی پژوهشی و فناوری مازندران خواستار حمایت مسئولان از طرح ها و اختراعات مخترعین و نخبگان استان شد و افزود: دغدغه امروز نخبگان تولید نیست بلکه بازار عرضه محصولات در حوزه فناوری است که نیاز به عزم جهادی مسئولان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار