پیام استاندار مازندران به مناسبت روز پژوهش:

سرمایه‌گذاری در حوزه پژوهش سرمایه‌گذاری راهبردی و استراتژیک است

استاندار مازندران در پیامی سرمایه‌گذاری در حوزه پژوهش را سرمایه‌گذاری راهبردی و استراتژیک دانست.
کد خبر: ۳۲۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 16December 2018

سرمایه گذاری در حوزه پژوهش سرمایه گذاری راهبردی و استراتژیک استبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان استاندار مازندران به مناسبت ۲۵ آذر روز پژوهش پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: تحقیق، پژوهش و فناوری کلید توسعه و پیشرفت و برای پویایی و تحرک در همه حوزه‌ها بهره‌گیری از دستاوردهای علمی و پژوهشی یک ضرورت است.

خدا را شکر که در دولت تدبیر و امید افزایش فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه یکی از اولویت‌های جدی بوده و همواره بر تأثیرگذاری و نقش‌آفرینی تحقیق و پژوهش در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی تأکید شده است.

شکی نیست که سرمایه‌گذاری در حوزه پژوهش یک سرمایه‌گذاری راهبردی و استراتژیک بوده و انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها و نهادهای استان از یافته‌های پژوهشی، روش‌های نوین و فناوری‌های نو بهره ببرند؛ چراکه براساس تأکید مقام معظم رهبری علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است.

استاندار مازندران ضمن تبریک به مناسب 25 آذرماه روز پژوهش گفت: امیدوارم پژوهشگران و محققان استان در راستای تحقق سه شعار محوری مطرح شده یعنی امید اجتماعی، تدبیر اقتصادی و اعتدال سیاسی با انجام کارهای تحقیق و پژوهش مسوولین را در تحقق این راهبردها کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار