حجت‌الاسلام علیخانی مطرح کرد؛

«دهه فجر» بهترین فرصت برای تشریح دستاوردهای انقلاب

سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: دستاوردهای انقلاب باید در طول سال و با عملکرد مناسب مسوولان به مردم معرفی شود، اما دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان این دستاوردهای عظیم است.
کد خبر: ۳۲۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ - 16December 2018

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام محمود علیخانی سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز (یکشنبه) در نخستین جلسه هماهنگی کارگروه مساجد و اماکن متبرکه ویژه گرامیداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی که در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه مسائل فرهنگی و ارزش های اسلامی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف باید برای نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین شود، افزود: دستاوردهای انقلاب باید در طول سال و با عملکرد مناسب مسئولان به مردم معرفی شود؛ دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان این دستاوردها است.

سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر، انقلاب اسلامی به جهان صادر شد و بسیاری از ملت ها از آرمان های انقلاب اسلامی پیروی می کنند، تصریح کرد: بسیاری از ملت های دنیا دیگر خواهان نظام های سلطنتی نیستند و مانند جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد دولتی مردم‌سالار و نظامی بر پایه دموکراسی هستند.

علیخانی با بیان اینکه نسل جدید مانند نسل اول انقلاب پرتلاش و انقلابی هستند، اضافه کرد: باید به نسل جوان جامعه بیشتر توجه و در بسیاری از مسائل از دانش و نیروی جوانی آنها بهره گیری شود.

وی با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در مازندران در دهه فجر امسال، خاطرنشان کرد: در دهه فجر و به برکت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهل کتابخانه در مساجد مازندران راه اندازی می شود و روحانیون و اعضای کتابخانه ها به معرفی کتاب در مساجد می پردازند.

سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) از 40 بانو موثر در ترویج فرهنگ و شعائر دینی در جامعه نیز تجلیل می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار