مراسم وداع با پیکر سردار «منصوری» در مشهد برگزار شد

مردم مشهدالرضا با پیکر سردار «قدرت‌الله منصوری» فرمانده قرارگاه منطقه­‌ای ثامن­‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه وداع کردند.
کد خبر: ۳۲۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ - 16December 2018

مراسم وداع با پیکر سردار «منصوری» در مشهد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، در پی عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار «قدرت‌الله منصوری» از فرماندهان لشکر ویژه شهدا در دوران دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه، مراسم وداع با پیکر این یادگار دفاع مقدس با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان خراسان رضوی، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا یکشنبه شب در مسجد امام علی (ع) مشهد برگزار شد.

هوشنگ بزرگی از همرزمان سردار منصوری در این مراسم اظهار داشت: فقدان سردار منصوری برای مردمی که برای امنیت و آرامش آنها نزدیک به چهل سال جهاد و مجاهدت کرد ضایعه سنگینی است.

وی افزود: روزی که شهیدان «بروجردی» و «قمی» رفتند «کاوه» را داشتیم. روزی که «کاوه» رفت چشم­مان به سردار قَدر «منصوری» بود. انصافاً بعد از شهید «کاوه» نیز رشادت­‌های زیادی از خود نشان داد. بعد از شهادت شهید «کاوه» بود که تیپ ویژه شهدا به لشکر تبدیل شد.

این رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: سردار «منصوری» انسان مجاهد و شناخته­ شده‌­ ولی خدوم بود، برای اینکه با خدا معامله کرده بود.

وی در پایان گفت: در رشادت و رزم سردار «منصوری» همین بس که با اتاق­‌های ستادی مراکز نظامی بیگانه بود و کوه­‌ها و صخره‌­ها در غرب و شرق کشور با پاهای سردار «منصوری» آشنا بودند. سردار «منصوری» اینگونه مجاهدت کرد و خدا نیز اجر و پاداش او را خواهد داد.

خاطرنشان می­‌شود مراسم تشییع پیکر سردار «منصوری» فردا دوشنبه 26 آذرماه ساعت 8:30 صبح از مقابل مهدیه به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار