سردار شرفی:

شکوفایی و توسعه پلیس در بستر تحقیق و پژوهش است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در پیشرفت و توسعه نیروی انتظامی گفت: ایجاد تحول بنیادی در نیروی انتظامی با حضور نخبگان و پژوهشگران مجرب، متعهد و با دانش کاربردی میسر است.
کد خبر: ۳۲۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ - 17December 2018

شکوفایی و توسعه پلیس در بستر تحقیق و پژوهش استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در دیدار با کارکنان مرکز تحقیقات کاربردی پلیس پیشگیری ناجا اظهار داشت: هر سازمانی برای توسعه و پیشرفت خود علاوه بر برنامه‌ریزی باید به تحقیق و پژوهش در زمینه کشف و شناسایی راه‌های توسعه و پیشرفت بپردازد.

وی با بیان اینکه جمله آغازین خداوند خطاب به رسولش در کتاب آسمانی قرآن کریم، امر به خواندن است، افزود: با جستجو در ژرفای این کتاب مقدس و دیگر کتب اسلامی، مروارید دانایی را از اقیانوس سرشار از معرفت می‌توان یافت و کسانی که در راه کسب و پرورش این علوم در تلاشند در اسلام از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در توسعه و شکوفایی نیروی انتظامی تاکید کرد: نتایج تحقیقات و پژوهش در پلیس پیشگیری باید کارآمد و دارای کاربرد باشد و در تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سراسر کشور موثر واقع شود.

این مقام ارشد نیروی انتظامی مطالعه در نحوه انجام ماموریت‌های پلیس پیشگیری را مهم ارزیابی کرد و افزود: مرکز تحقیقات، مطالعه در ماموریت‌های پلیس را از اولویت‌های اصلی خود قرار دهد تا با مطالعه روند انجام ماموریت‌ها، ثبت علل موفقیت‌ها و شکست‌ها و کشف راهکارها‌ی مناسب تجارب ارزشمندی را برای انجام ماموریت‌های آتی پلیس ارائه دهد.

وی تاکید کرد: ایجاد تحول بنیادی در نیروی انتظامی با حضور نخبگان و پژوهشگران مجرب، متعهد و با دانش کاربردی میسر است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گرامی‌داشت هفته پژوهش را فرصتی برای تجلیل و قدردانی از پژوهشگران، نخبگان، استادان و دانشجویان کشور دانست و با تبریک این هفته مبارک به پویندگان علم و دانش از همه پژوهشگران، محققان و اساتیدی که با تلاش خود پلیس پیشگیری را در مسیر توسعه و شکوفایی همراهی می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های مجموعه مرکز تحقیقات کاربردی پلیس پیشگیری ناجا از پژوهشگران و نخبگان درخواست کرد با ارائه راهکار‌های راهبردی و ایده‌های نو در راستای پیشبرد ماموریت‌های این پلیس بویژه تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار