طی حکمی؛

حجت‌الاسلام «محمدی سیرت» به سمت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب شد

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با صدور حکمی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت را به سمت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب کرد.
کد خبر: ۳۲۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ - 17December 2018

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با صدور حکمی حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت را به سمت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب کرد.

متن حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

«جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای علی محمدی سیرت (دامت توفیقاته)

سلام علیکم

اینک که پس از سال‌ها خدمت در ارگان‌های دیگر نظام جمهوری اسلامی بحمد الله با گنجینه ارزشمندی از تجارب مدیریت در عرصه‌های فرهنگی به نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه نمایندگی ولی فقیه مراجعت نموده‌اید، جنابعالی را که علاوه بر روحیه جهادی، انقلابی، ولایت‌مداری و آخوندی، از فضلای متخلق به سجایای اخلاقی بوده، دارای سوابق ممتد و درخشان علمی و عملی وافر، هستید و نسبت به مأموریت‌های نمایندگی در سطوح مختلف آشنایی کامل دارید، به سمت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال، در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از منویات نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و در جهت تحقق انتظارات معظم له از حوزه نمایندگی ولی فقیه کوشا باشید.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت پیش از این به مدت 9 سال (از سال 1388 تا 1397) نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها