مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

معرفی دستاورد‌های انقلاب، امیدآفرینی در جامعه است

«محمد دستورانی» گفت: می‌توانیم با معرفی دستاورد‌های انقلاب، به امیدآفرینی در جامعه کمک کنیم؛ بنابراین باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدارس استان سمنان بیش از پیش معرفی شود و جهت‌گیری برنامه‌ها نیز باید در این راستا باشد.
کد خبر: ۳۲۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ - 17December 2018

دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس استان سمنان بیش از پیش معرفی شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «محمد دستورانی» مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در نشست هیئت اندیشه‌ورز ۴۰ سالگی انقلاب، با اشاره به اقدامات دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز و در شرایط کنونی، همه برنامه‌ها در آموزش و پرورش باید در راستای تقویت امید در جامعه باشد.

وی از امید، عشق و ایمان به عنوان سه مؤلفه مهم برای حیات طیبه دانش‌آموزان و جامعه نام برد و افزود: دشمن به دنبال کشتن امید در جامعه است؛ چرا که اگر امید در جامعه بمیرد، عشق و ایمان نیز خواهد مرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به راه‌های امیدافزایی در جامعه، اضافه کرد: می‌توانیم با معرفی دستاورد‌های انقلاب، به امیدآفرینی در جامعه کمک کنیم؛ بنابراین باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدارس استان سمنان بیش از پیش معرفی شود و جهت‌گیری برنامه‌ها نیز باید در این راستا باشد؛ چرا که هیچ خطایی بزرگ‌تر از ناامیدی در جامعه نیست؛ بنابراین همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش باید در راستای تقویت عشق، امید و ایمان نسبت به انقلاب اسلامی باشد.

دستورانی، امیدآفرینی را ضامن تداوم انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: باید دانش‌آموزان با خدمات ارزنده انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند، این مهم می‌تواند در قالب بازی سرود و موسیقی‌های انقلابی بازدید از نمایشگاه‌های دستاورد‌های انقلاب مسابقات ورزشی و فعالیت‌های اردویی رقم بخورد.

وی با تأکید بر لزوم نقش‌آفرینی دانش‌آموزان و معلمان در برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: امروز در موضوع انقلاب اسلامی و تداوم آن همه ما باید ید واحده باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه فعالیت‌هایی که در راستای گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش استان انجام می‌شود باید در کف مدارس مشاهده شود، به نقش معلمان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: معلمان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان مبارزه با رژیم ستم‌شاهی پیام‌های ارزشمند امام خمینی (ره) را در کلاس‌های درس ترجمه و تفسیر کرده‌اند و باران اندیشه‌های امام خمینی (ره) توسط معلمان در کلاس‌های درس شروع به باریدن کرد.

وی نقش‌آفرینی فرهنگیان را در دفاع مقدس و دوران پس از آن کم نظیر خواند و خاطرنشان کرد: امروز نیز با کمال افتخار باید بگوییم که با رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تحریم‌ها، تهدید‌ها و تحقیر‌ها دشمنان جلودار حرکت توفنده انقلاب اسلامی نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها