امام جمعه گیلانغرب:

دانش‌آموزان در دفاع مقدس ثابت کردند که از هیمنه استکبار نمی‌ترسند

حجت‌الاسلام «محمدرضا خاص امیری» گفت: دانش‌آموزان ما در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند، با وجود نابرابری از هیمنه استکبار نمی‌ترسند و ثمره آن را هم امروز می‌بینیم.
کد خبر: ۳۲۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 17December 2018

«شهدا»راه و روش دفاع از ارزش های انقلاب را به ما آموختندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «محمدرضا خاص‌امیری» امام جمعه گیلانغرب، امروز (دوشنبه) در یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز کشور که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلانغرب برگزار شد، اظهار داشت: شهدا با نثار هستی خود، راه و روش دفاع از ارزش‌های انقلاب را به ما آموختند.

وی افزود: نوجوانان غیور ما در هشت سال دفاع مقدس، با تأسی از بزرگ نوجوانان قیام کربلا، تفکری را خلق کردند که امروز در مقابل دنیای استکبار بایستیم.

امام جمعه گیلانغرب اضافه کرد: دانش‌آموزان ما در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند، با وجود نابرابری از هیمنه استکبار نمی‌ترسند و ثمره آن را هم امروز می‌بینیم.

حجت‌الاسلام خاص‌امیری گفت: امروز انقلاب ما به برکت خون همین شهیدان در دنیا سربلندانه می‌درخشد و آن‌چه که رو به افول است، استکبار است.

خاطرنشان می‌شود در این آیین که جمعی از دانش‌آموزان و خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز و مسئولین شهرستان حضور داشتند، از خانواده شهدای دانش‌آموز گیلانغرب تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها