جلیلی به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری اولین نشست «انتقال تجارب بین نسلی همسران شهدا»

مشاور امور زنان و خانواده رئیس بنیاد شهید از برگزاری اولین نشست «انتقال تجارب بین نسلی همسران شهدا» در بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ - 18December 2018

برگزاری اولین نشست «انتقال تجارب بین نسلی همسران شهدا»نرگس جلیلی مشاور امور زنان و خانواده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از برگزاری نشست های ویژه همسران شهدا با عنوان «نشست انتقال تجارب بین نسلی همسران شهدا» خبر داد و در این باره اظهار داشت: اولین نشست از مجموعه نشست های همسران شهدا روز چهارشنبه 28 اذر با حضور 24 نفر از همسران شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

وی با بیان این نکته که قرار است این نشست ها در طول سال ادامه داشته باشد افزود: طرح به صورت نمونه در تهران و با حضور همسران موفق شهدای دفاع مقدس که فرزندان خوبی را تربیت کرده اند به عنوان الگو و نیز چندتن از همسران جوان شهدای مدافع حرم برگزار می کنیم.

جلیلی تصریح کرد: هدف از این نشست که به صورت گفتمانی برگزار خواهد شد و سعی کرده ایم که از صورت جلسات سیستمی دوری کنیم انتقال تجربیات همسران شهدای دفاع مقدس است تا نقشه راهی برای همسران جوان شهدای مدافع حرم و دیگر شهدایی که در طی سال های اخیر به شهادت رسیده اند باشد.

وی با بیان اینکه از وجود کارشناسان و روانشناسان در این جلسات بهره برده می شود گفت: بنده به عنوان روانشناس یکی از افراد این نشست هستم و 2 روانشناس دیگر که از همسران شهدا هستند در این جلسه حضور خواهیم داشت. امیدواریم بتوانیم پس از برگزاری موفق چندین جلسه در تهران با ابلاغ به مشاورین زنان در 32 استان این طرح در کل کشور برگزار شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار