امیر خانزادی:

تمدن دریایی ایران در حال خیزش است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تمدن دریایی کشور با توجه به ظرفیت‌های ژئوپلتیکی وجغرافیایی در حال خیزش است.
کد خبر: ۳۲۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 17December 2018

تمدن دریایی ایران در حال خیزش استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به واسطه تلاشگران و متخصصان داخلی پیشرفت‌های بسیار خوبی در عرصه صنعت دریایی اتفاق افتاده است که بخشی از آنرا در این نمایشگاه ملاحظه می‌کنید.

وی افزود: بخش قابل توجهی از توانایی‌هایی که در مجموعه دفاعی در حوزه تولید تجهیزات مورد نیاز صنعت دریایی شکل گرفته است، به واسطه دانش و فناوری متخصصان بومی سرریز شده و بخش‌های دیگر نیز از آن استفاده می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی گفت: بحمدالله همه مجموعه‌ها در صنایع دریایی کشور دست به دست هم دادند تا حرکت رو به جلو داشته باشیم و بخش خصوصی نیز در راستای پیشرفت و توسعه صنعت دریایی کشور حرکت خوبی را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی تمدن دریایی کشور با توجه به ظرفیت‌های ژئوپلیتیکی و جغرافیایی در حال خیزش است، افزود: قطعا منطقه و جهان نمی‌تواند این ظرفیت بسیار بزرگ را نادیده بگیرد؛ چرا که پیشرفت‌ها امیدوار کننده در این حوزه اتفاق افتاده است.

دریادار خانزادی ادامه داد: پیشرفت‌های امروز کشور در حوزه صنایع دریایی تامین کننده نیاز‌های آتی منطقه و جهان برای دستیابی به امنیت جمعی و استفاده از ظرفیت اقتصاد آبی است.

وی افزود: با وجود اینکه دشمنان ما را چهل سال تحریم کردند؛ اما ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها ما آنقدر بالا و قابل توجه است که قطعا کمک می‌کند تا حضور مقتدرانه‌ای را در عرصه آب‌های آزاد جهان داشته باشیم.

فرمانده نداجا در پایان خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه و ارتش امروز امنیت را در مناطق دریایی تحت حاکمیت ایران اسلامی برقرار می‌کنند و قطعا این مسیری که در حال عبور از آن هستیم بلوغ و توسعه تمدن دریایی ایران اسلامی را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها