رهبر جنبش العمل الاسلامی بحرین در گفت و گو با دفاع پرس:

آل خلیفه نمادهای عاشورایی را شبانه تخریب می کند/ هزاران پرچم "یا حسین" در عاشورای بحرین بالا می رود

رهبر جنبش العمل الاسلامی بحرین با اشاره به حال و هوای ماه محرم در بحرین گفت: آل خلیفه نمادهای عاشورایی را شبانه تخریب می کند اما هزاران پرچم "یا حسین" در عاشورای بحرین بالا می رود.
کد خبر: ۳۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۵ - 03November 2014

آل خلیفه نمادهای عاشورایی را شبانه تخریب می کند/ هزاران پرچم

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، نیروهای امنیتی نظام بحرین به بهانههای واهی اقدام به هتک حرمت نمادهای عاشورایی کرده و ساعات بامداد و سحر را برای چنین اقداماتی انتخاب میکنند.

نیروهای آل خلیفه بامداد و سحرگاه را برای یورش، تخریب و جمع آوری نمادهای عاشورایی انتخاب میکنند (و در ساعات خلوت پرچمها و نمادهای عاشورایی را از سطح خیابانها و معابر جمعآوری میکنند).

مزدوران آل خلیفه نمادهای عاشورایی را از بین می برند اما با وجود این اقدامات انقلاب بزرگتر می شود مردم انقلابی این رفتارهای آل خلیفه را نمی پذیرند.

 

دکتر «راشد الراشد» یکی از رهبران برجسته جمعیت «عمل اسلامی» با اشاره به اقدامات اخیر آل خلیفه   در بحرین به خبرنگار بین الملل دفاع پرس گفت: تحرکات مردم انقلابی به خاطر عاشورا است بنابراین انقلاب بعد اعتقادی دارد و نه منحصرا سیاسی.
 
وی ادامه داد: مردم در آستانه محرم پلاکاردها و بنرهایی برای امام حسین (ع) در کوچه ها و خیابان های بحرین نصب می کنند الان هزاران پرچم در بحرین بالا رفته نه به خاطر اهداف سیاسی بلکه اهداف اعتقادی و دینی اما سلفی ها و وهابی ها قدرت دارند و تا به حال اتفاق نیفتاده بود که در بحرین پرچم های محرم را از بین ببرند اما این اقدامات امسال به نفع انقلاب بحرین است و مردم مصمم تر می شوند که حیات این رژیم نباید ادامه پیدا کند.
 
 
وی در خصوص الگوپذیری انقلاب بحرین از انقلاب ایران گفت: انقلاب ایران با انقلاب مردم بحرین در مضمون اشتراکات زیادی دارد و روابط مذهی و فرهنگی از دیرباز میان دو ملت برقرار بوده است.
 
راشد تصریح کرد: نیروهای آل خلیفه بدون توجه به اکثریت شیعیه ملت بحرین، از چند روز قبل از فرا رسیدن ماه محرم الحرام اقدامات خصمانه خود علیه نمادهای عاشورایی را آغاز کرده که با محکومیت شدید نهادهای حقوق بشری و گروههای سیاسی و مذهبی مواجه شده است.
 
انتهای پیام/ح
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار