فرمانده سپاه ناحیه دورود:

پیشرفت چشمگیر حمل و نقل کشور در چهل سالگی انقلاب اسلامی

سرهنگ کریم زینی‌وند گفت: طی 40 سال عمر با برکت انقلاب، ایران اسلامی پیشرفت‌های زیادی در عرصه حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، دریایی و ریلی داشته است.
کد خبر: ۳۲۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ - 17December 2018

انقلاب اسلامی ایران در طی 40 سال در عرصه حمل و نقل پیشرفت های زیادی داشته استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «کریم زینی‌وند» فرمانده سپاه ناحیه دورود امروز(دوشنبه 26 آذر) در مراسم گرامیداشت هفته حمل‌ و‌ نقل که در شهرستان درود برگزار شد، اظهار داشت: 26 آذر هر سال یادآور صدور فرمان امام خمینی(ره) در سال 1362 در زمینه اعزام کامیون‌ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی از مبادی دریایی کشور است.

وی با بیان اینکه ایجاد تنگناها و محدودیت ها در نظام ترابری کشور یکی از تبعات اقتصادی جنگ تحمیلی بود، افزود: امسال هفته حمل و نقل با جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی تقارن دارد.

فرمانده سپاه ناحیه دورود عنوان کرد: در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی در عرصه حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، دریایی و ریلی داشته‌ایم که این امر مدیون زحمات نیروهای انقلابی در این مجموعه‌ها است.

زینی‌وند تصریح کرد: خدمات ریلی بعد از انقلاب پیشرفت قابل توجهی در کشور به ویژه در شهرستان دورود داشته است، بر این اساس از خدمات ارزشمند سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل راه آهن تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار