جانشین سپاه کربلای مازندران:

ضرورت اقدامات موثر در پژوهش برای رسیدن به اقتصاد موفق

سردار حسین محمدرضایی گفت: برای پیشرفت در حوزه اقتصاد و دانش باید در حوزه تحقیق و پژوهش اقدامات موثری انجام شود.
کد خبر: ۳۲۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ - 17December 2018

اقدامات موثر در حوزه پژوهش منتج به عملکرد موفق در حوزه اقتصاد می شودبه گزارش دفاع پرس از ساری، سردار «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران  در مراسم تجلیل از پژوهشگران سپاه کربلا مازندران اظهار داشت: در شرایطی زندگی می‌کنیم که به اتحاد و انسجام در برابر دشمنان اسلامی نیازمندیم .

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خوردند که انقلاب اسلامی ایران را دچار مشکل کنند، گفت: در حال حاضر برای مبارزه با دشمن نیاز به تقویت قدرت ایمان داریم، در دوران دفاع مقدس ایمان به خدا به داد مردم رسید.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان به شدت مصمم به ایجاد چالش در نظام اسلامی هستند و ما باید در جمیع جهات خودمان را تقویت کنیم.

وی با اعلام اینکه فرهنگ کار کردن توصیه دین ما است، افزود: فرهنگ کار در جامعه ما باید نهادینه شود و کارایی خودش را پیدا کند.

محمدرضایی با بیان اینکه توسعه در کشورهای صنعتی تنها به واسطه فرهنگ کار و تلاش انجام شده است، گفت: کار کردن نیاز به تخصص و آگاهی دارد اگر قرار باشد در حوزه اقتصاد و دانش علمکرد موفق داشته باشیم باید در حوزه تحقیق و پژوهش اقدامات موثری انجام شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: بسیجیان سهم عمده‌ای در توسعه کشور دارند و بارها و بارها قدرت علمی خود را به جهانیان اثبات کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها