فرمانده نیروی انتظامی مرودشت:

فضای مجازی افکار عمومی را تسخیر می‌کند

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: فضای مجازی قدرت بسیار بالایی در تلقین ایدئولوژی‌ها دارد و می‌تواند افکار عمومی را تسخیر كند.
کد خبر: ۳۲۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ - 17December 2018

رسانه‌ها و فضای مجازی همانند اسلحه در جنگ نرم هستندبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ «اسماعیل زراعتیان» فرمانده نیروی انتظامی مرودشت در جمع کارکنان با اشاره به اینکه استراتژی همه جنگ‌ها بر‌پایه واقعیت‌های جامعه تدوین شده است، اظهار داشت: حقیقت امروز جامعه این است که فضای مجازی قدرت بسیار بالایی در تلقین ایدئولوژی‌ها دارد و می‌تواند افکار عمومی را تسخیر كند. در هنگام جنگ نرم، اسلحه قلم و روزنامه و رسانه همچون توپخانه است.

سرهنگ زراعتیان خطاب به کارکنان افزود: هوشیاری، آگاهی و بصیرت‌افزایی خود و خانواده‌هایتان نقش برجسته‌ای در تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات انتشار یافته در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارد و می‌تواند شما را در ‌برابر آسیب‌های اجتماعی مصون نگه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: معاندین قصد دارند از طریق برخی از شبکه‌های اجتماعی در قالب جنگ نرم، یأس و ناامیدی را به مردم و جامعه القا کنند و از این طریق و با ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان به اهداف شوم خود برسند.

زراعتیان یادآور شد: بدون شک و به طور حتم مردم با تکیه بر دو بال یعنی مهدویت که بیانگر عدالت‌خواهی است و شهادت‌طلبی که نشان از استقلال‌طلبی مردم است در زیر سایه مقام معظم رهبری و تحت تدابیر و رهنمودهای ایشان، نقشه‌های دشمن را نقش برآب خواهند ساخت.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم جامعه و استقلال خود را حفظ کنیم باید اقتصاد پویایی داشته باشیم و دشمن را در رسیدن به نقشه‌های خود مایوس و ناامیدکنیم، گفت:‌ یقیناً اگر بخواهیم پیروز شویم باید سراپا گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و بدانیم که نسخه پیروزی بخش جامعه، مقاومت و ایستادگی ‌برابر دشمنان با حفظ اتحاد و همبستگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار