فرماندار رامسر:

شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی فرصت خدمتگزاری به مردم را ایجاد کرد

محمد آزاد گفت: استقلال و آزادی در پی خدماتی که مردم مستضعف و رنج دیده به اسلام داشتند به وجود آمد، اگر نظام جمهوری اسلامی شکل نمی‌گرفت فرصت خدمتگزاری برای مردم ایجاد نمی‌شد.
کد خبر: ۳۲۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ - 17December 2018

شکل گیری نظام جمهوری اسلامی فرصت خدمتگزاری به مردم ایجاد کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمد آزاد» فرماندار رامسر در جلسه هماهنگی برگزاری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران را بر اساس جمهوریت و اسلامیت دانست و اظهار داشت: استقلال و آزادی در پی خدماتی که مردم مستضعف و رنج دیده به اسلام داشتند به وجود آمد و شک نکنید که اگر نظام جمهوری اسلامی شکل نمی‌گرفت فرصت خدمتگزاری برای ما ایجاد نمی‌شد.

وی به مشکلات و چالش‌هایی که دشمنان به شکل‌های مختلف برای نظام و کشور ایجاد کرده اند اشاره کرد و افزود: امروز شاهد سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم کشور در سطح جهان هستیم و ایران مقتدرتر از گذشته با رهبری مقام معظم رهبری در حال توسعه و پیشرفت است.

فرماندار ساری با بیان اینکه که با رهبری داهیانه بنیان گذار جمهوری اسلامی و مردم جنگ تحمیلی تبدیل به دوران دفاع مقدس شد، گفت: امروز شاهد به دست آوردن دستاوردهای مختلف در بخش‌های مختلف هستیم که با تلاش مردم ایران و دولت و رهبری مقام معظم رهبری و تدبیر کارگزاران به دست آمده است.

آزاد با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، تصریح کرد: دشمنان به طرق مختلف تلاش می کنند انقلاب و نظام را کوچک جلوه دهند و این مسئولیت‌های ما را دو چندان و مضاعف می‌کند که باید با شناساندن انقلاب به نسل‌های مختلف و جوانان نقش بزرگی ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه در دهه فجر با چهره متفاوت باید پیروزی انقلاب را جشن بگیریم تا شاهد وفاداری مردم به نظام باشیم، گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس و ۱۳ آبان نشانه وحدت و همدلی مردم بود.

فرماندار رامسر به تشکیل کمیته‌های ۱۸ گانه در ستاد دهه فجر شهرستان اشاره کرد و گفت: با اجرای برنامه‌های خوب دهه فجر عزت اقتدار و ثبات انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذاریم.

آزاد در پایان ضمن برشمردن برنامه های این دهه، گفت: بهره برداری از پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی، ایجاد نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و تکریم از ایثارگران، خانواده های شهدا از جمله برنامه هایی است که با حضور تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار