سردار فدوی عنوان کرد؛

قابلیت استقرار بیمارستان‌های صحرایی سپاه در کوتاه‌ترین زمان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران از قابلیت استقرار بیمارستان‌های صحرایی سپاه در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ - 18December 2018

قابلیت استقرار بیمارستان‌های صحرایی سپاه در کوتاه‌ترین زمانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار دریادار «علی فدوی» معاون هماهنگ کننده سپاه صبح سه شنبه در هشتمین جشنواره باقرالعلوم (ع) در دانشگاه بقیه‌الله (عج) برگزار شد با اشاره به اینکه همه ابزار تولید علم در ایران فراهم است، اظهار داشت: رئیس جمهور فعلی آمریکا که کار‌های بی‌خردانه زیادی هم انجام می‌دهد در روز‌های اول ریاست جمهوری‌اش، اعلام کرد که می‌خواهد ایرانیان را از آمریکا بیرون کند؛ همان زمان یکی از دانشمندان آمریکایی در نامه‌ای خطاب به ترامپ نوشت آنچه که به عنوان علم و فناوری آمریکا در جهان می‌شناسند، مربوط به ایرانیان است که در آمریکا هستند و اگر آن‌ها از آمریکا بروند، علم و فناوری هم از آمریکا می‌رود.

سردار فدوی افزود: توجه داشته باشید که این جملات را سپاه و وزارت امور خارجه ایران و وزارت بهداشت دولت نگفته‌اند، بلکه یک آمریکایی عنوان کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه ۴۰ سال است که سپاه کار علمی انجام می‌دهد و من حداقل ۳۵ سال است که شاهد این اقدامات هستم، ادامه داد: در این مدت هر بار که با تمام توان پای کاری رفته‌ایم، موفقیت به دست آوردیم.

وی همچنین عنوان کرد: بیمارستان‌های صحرایی سپاه توسط هواپیما‌هایی که دارد، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، در محل مورد نظر استقرار یابد و به سرعت خدمات خود را در محل مورد نظر ارائه دهد.

سردار فدوی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های سپاه عمق‌بخشی داخلی است، تصریح کرد: یکی از حوزه‌هایی که می‌تواند به اجرای ماموریت‌های سپاه در عمق‌بخشی داخلی کمک کند، حوزه بهداشت و درمان است که در این عرصه، سپاه در تعامل با وزارت بهداشت، خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم مناطق محروم ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها