حجت‌نظری در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

پیگیری وضعیت شغلی فرزندان شهدا در شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر تهران‌ گفت: در حال پیگیری هستیم تا آن دسته از فرزندان شهدا را که به صورت قراردادی در شهرداری مشغول فعالیت هستند، از قراردادی به رسمی تبدیل وضعیت کنیم.
کد خبر: ۳۲۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 25December 2018

«بشیر حجت‌نظری» عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره رسیدگی به مشکلات ایثارگران در شهرداری تهران ‌اظهار داشت: ایثارگران شهرداری تهران برای مواردی مانند بحث شغلی و امثال این مشکلات مکرراً به شورای شهر مراجعه می‌کنند و ما سعی بر حل این مشکلات داریم؛ همچنین تعدادی از ایثارگران شهرداری بر موضوع بحث معافیت از پرداخت مالیات تاکید دارند که برای حل مشکل آنها ورود خواهیم کرد و پیگیر حل مشکلات آنها نیز هستیم.

وی ادامه داد: در حال پیگیری هستیم تا آن دسته از فرزندان شهدا را که به صورت قراردادی در شهرداری مشغول فعالیت هستند، از قراردادی به رسمی تبدیل وضعیت کنیم تا در شهرداری تهران فعالیت بهتر و مفیدتری داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دیدار‌های‌ مردمی نیز سعی بر این داشتیم که مشکلات ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا را حل کنیم و پیگیر وضعیت آنها در مناطق باشیم.

حجت‌نظری همچنین به وظیفه شهرداری تهران در خصوص ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه شهری اشاره و بیان کرد: شور و نشاط اجتماعی از بحث‌های مهمی است که از ابتدای دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران باید به این موضوع رسیدگی می‌شد.

وی افزود: برای اولین بار در سال گذشته در ایام بررسی بودجه سالانه طرحی به نام «نشاط اجتماعی» به بودجه شهرداری تهران اضافه شد که این پروژه نیز برای ایجاد شور و نشاط در شهر تهران برگزار شد و نتایجی نیز‌ در بر‌داشت که نتایج این طرح  آنچنان که ما می‌خواستیم، رضایت‌بخش نبود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر به عنوان نهاد سیاست‌گذار انتظار دارد که شهرداری تهران در بحث شور‌ و نشاط اجتماعی ورود جدی داشته باشد و شاهد تحرک بیشتری از آنها باشیم.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها