سردار باقرزاده:

تعدادی از شهدای تازه تفحص شده شناسایی شده‌اند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تعدادی از شهدای تازه تفحص شده تاکنون شناسایی شده‌اند ولی کار تایید نهایی نیز باید انجام و تطبیق داده شود تا پس از اطمینان کامل امورات بعدی انجام گیرد.
کد خبر: ۳۲۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ - 18December 2018

تعدادی از شهدای تازه تفحص شده شناسایی شده‌اندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: پیکر‌های مطهر ۴۶ شهید تازه تفحص شده که صبح امروز از مرز مهران وارد کشور شدند، در مناطق عملیاتی مندلی، زرباطیه و چنگوله شناسایی و تفخص شده‌اند. این شهدا در عملیات‌های مختلفی همچون کربلای ۶، والفجر ۳ و نیز عاشورای ۲ حضور داشته‌اند.

وی افزود: همچنین از میان این شهدا در یگان‌های مختلفی از جمله ۸۸ زاهدان، ۱۶زرهی قزوین، نیروی زمینی ارتش و نیز لشکر ۵ نصر، ۲۱ امام رضا (ع)، لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) و لشکر ۴۱ ثارلله از سپاه بوده است. پیکر‌های مطهر امشب مهمان مردم شریف و عزیز ایلام هستند و پس از وداع به منظور استمرار کار شناسایی و در نهایت تشییع و تدفین به تهران منتقل خواهند شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: البته تعدادی از این شهدا تاکنون شناسایی شده‌اند، ولی کار تأیید نهایی نیز باید انجام و تطبیق داده شود تا پس از اطمینان کامل امورات بعدی انجام گیرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها