سردار شمشیری:

موفقیت‌های جبهه مقاومت از برکات دفاع مقدس است

جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه موفقیت‌های جبهه مقاومت از برکات دفاع مقدس و عظمت شهداست، گفت: به واسطه مقاومت، صهیونیست‌ها در ذلت حقیقی به سر می‌برند.
کد خبر: ۳۲۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ - 19December 2018

صهیونیست‌ها در ذلت حقیقی قرار دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «علی شمشیری» جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا، صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: حدود هفت سال قبل، همه دولت‌های غربی توافق کردند که دولت قانونی بشار اسد به دلیل حمایت از مقاومت ساقط شود؛ اما به دلیل مقاومت مردم سوریه، نتوانستند این کار را انجام دهند.

وی افزود: وجود روحیه مقاومت در منطقه، این نقشه دشمنان را خنثی کرد؛ لذا امروز می‌بینید که به واسطه همین مقاومت، صهیونیست‌ها در ذلت حقیقی به سر می‌برند؛ به نحوی که در جنگ دو روزه اخیر، صهیونیست‌ها برای برقراری آتش‌بس با حماس، به آن‌ها فشار می‌آوردند؛ چون این حماس بود که در موضع قدرت قرار داشت.

سردار شمشیری با بیان اینکه موفقیت‌های جبهه مقاومت از برکات دفاع مقدس و عظمت شهداست، ادامه داد: آیا کسی به یاد دارد که رژیم صهیونیستی در خصوص ۱۳ نقطه اختلاف مرزی با لبنان، به دولت این کشور پیشنهاد داد که ۱۲ مورد از این ۱۳ مورد طبق حرف شما و تنها یک نقطه به خواسته ما باشد. با این حال شاهد بودیم که مقامات لبنانی حتی همین خواسته صهیونیست‌ها را هم قبول نکردند.

جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا ادامه داد: در پی گزارشی که از خاطره‌گویی دفاع مقدس تقدیم فرمانده معظم کل قوا شد، ایشان فرمودند که کار خوبی انجام شده و فقط به سلامت و محتوای آن باید توجه شود.

وی با بیان اینکه مقدمات ایجاد قرارگاه خاطره‌گویی در حوزه دستیاری فراهم شده است، تصریح کرد: موضوعی که فرمانده معظم کل قوا از این قرارگاه می‌خواهند، ساختن جوانان است که بر این اساس، کلیات این قرارگاه تهیه و تنظیم شده است؛ البته برای موفقیت بیشتر در این رابطه باید از ظرفیت‌های استان‌ها نیز استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار