واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت:

حادثه مدرسه زاهدان موجب تاسف همه اعضای دولت شد

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه حادثه آتش سوزی در یکی از مدارس سیستان و بلوچستان موجب تالم خاطر اعضای هیئت دولت شد، گفت: نمایندگان وزرای بهداشت و آموزش و پرورش مامور شدند تا علل این اتفاق را پیگیری کنند.
کد خبر: ۳۲۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ - 19December 2018

حادثه مدرسه زاهدان موجب تاسف همه اعضای دولت شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به حادثه آتش سوزی در یک مدرسه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در جلسه امروز هیئت وزیران راجع به این اتفاق صحبت کردند؛ بحث و بررسی صورت گرفت و این مسئله باعث تاسف همه اعضای دولت شد.

وی با اشاره به اینکه مدرسه حادثه دیده دولتی نبوده است، افزود: نماینده وزیر بهداشت و وزیر آموزش و پرورش مامور شدند تا با سفر به سیستان و بلوچستان علل این اتفاق را پیگیری کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: بحث دیگری که در جلسه امروز هیئت وزیران مطرح شد در خصوص سواحل مکران بود. ما در این خصوص برای توسعه و گسترش این منطقه بحث و بررسی کردیم.

واعظی با اشاره به اصلاح لایحه بودجه ۹۸ گفت: امیدواریم بتوانیم در مسئله بودجه آنچه رهنمودهای رهبر انقلاب بوده است را لحاظ کنیم. در این راستا تبصره‌هایی را به لایحه بودجه اضافه کرده و امیدواریم بتوانیم تا هفته آینده این لایحه را به مجلس تقدیم کنیم.

وی تاکید کرد: لازم است در ساختار بودجه تجدیدنظر کرده و آن را بازنویسی کنیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار