سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به انسان‌های جهادی دارد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز برای تحقق اقتصاد مقاومتی نمی‌توان به شیوه بروکراتی کار کرد؛ چون تحقق این موضوع نیاز به انسان‌های جهادی دارد.
کد خبر: ۳۲۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ - 19December 2018

تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به انسان‌های جهادی داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس، به خبرنگاران اظهار داشت: نهضت خاطره‌گویی یک حرکت جدید است که برای ساماندهی و انتقال مفاهیم، ارزش‌ها و تجارب و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس به جوانانی که آن دوران را درک نکردند، با فرمان مقام معظم رهبری به اینجانب از سال جاری آغاز شده است؛ لذا اقدامات لازم را با تعدادی از فرماندهان نیرو‌های مسلح در این زمینه شروع کردیم.

سرلشکر صفوی ادامه داد: یکی از اهداف نهضت خاطره گویی این است که با عملیات روانی دشمنان که در جهت ناامید ساختن ملت نسبت به آینده است، مقابله کنیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به افزایش دو برابری تعداد فرماندهان شرکت‌کننده در این نهضت افزود: هدف ما در نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس، ساختن نسل جوان از نظر تفکر و اندیشه و انتقال آن تجارب است؛ به عنوان مثال چگونه با بهره‌مندی از تاثیرگذاری، انسجام و وحدت ملی کشورمان در دوران دفاع مقدس می‌توان تحریم‌های امروز را بی اثر کرد و اقتصاد مقاومتی را جامه عمل پوشاند؛ زیرا همان‌گونه که دفاع مقدس را با وحدت و انسجام ملی به پیروزی رساندیم، اکنون نیز در این جنگ اقتصادی می‌توانیم به پیروزی برسیم.

سردار صفوی سپس با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس اندیشه و تفکر فرماندهان بر دشمنان غلبه داشت، ادامه داد: چون جنگ را با ساختار‌های کلاسیک نمی‌شد پیش برد، «جنگ انقلابی» را طرح‌ریزی کردیم؛ لذا امروز هم در اقتصاد مقاومتی نمی‌توان به شیوه بروکراتی کار کرد؛ به عبارت دیگر، تحقق این موضوع نیاز به انسان‌های جهادی دارد؛ پس برای عبور از تحریم‌ها نیاز به همین روحیه داریم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اضافه کرد: همان‌گونه که در جنگ، پیروزی نهایی نصیب ملت‌مان شد، در عبور از این تحریم‌ها و چالش‌های پیش رو نیز مطمئناً ملت بزرگ ایران پیروز خواهد بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار