استاندار بوشهر:

جای موزه تخصصی دفاع مقدس در استان بوشهر خالی است

استاندار بوشهر خواستار ایجاد موزه اختصاصی دفاع مقدس در این استان شد و گفت: در بوشهر جای موزه تخصصی دفاع مقدس خالی است.
کد خبر: ۳۲۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ - 19December 2018

جای موزه تخصصی دفاع مقدس در استان بوشهر خالی استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر امروز در نشست با مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در واقع در سخت‌ترین شرایط برای حفظ نظام اسلامی و دفاع از میهن اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و این عزیزان باید تکریم شوند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس، با ندای حضرت امام خمینی، رزمندگان با خلوص نیت و صادقانه به میادین جنگ اعزام می‌شدند و باید ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود تا جوانان و نوجوانان با افتخارآفرینی رزمندگان آشنا شوند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس شایسته بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات هستند و اگر در قبال این عزیزان، کم‌کاری کنیم باید فردای قیامت پاسخگو باشیم.

گراوند خواستار ایجاد موزه اختصاصی دفاع مقدس در استان بوشهر شد و تصریح کرد: در استان بوشهر جای موزه تخصصی دفاع مقدس خالی است و همه باید کمک کنیم تا این موزه در مکانی مناسب و با کیفیتی مطلوب ایجاد شود و افتخارات رزمندگان استان بوشهر به نمایش گذاشته شود.

وی بیان داشت: جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس به طور میانگین روزی یک بار مورد بمباران دشمن قرار گرفته و باید فداکاری و ایثارگری رزمندگان این استان در نیروی زمینی و نیروی هوایی و نیروی دریایی، ثبت و ضبط شود و همگان در جریان این مجاهدت‌ها قرار گیرند.

استاندار بوشهر گفت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر نیز یک کار ماندگار و ارزشمند است و موجب ماندگاری آثار دوران دفاع مقدس می‌شود و همه باید در تدوین این اثر ارزشمند کمک کنند.

گراوند بر لزوم توجه بیشتر به خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و متذکر شد: این قشر حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید حداکثر توانمان را به کار گیریم تا خدمات لازم و با کیفیت مناسب به این عزیزان ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار