معاون فرهنگی آموزش و پرورش بوشهر خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز استان بوشهر در اسفندماه

معاون فرهنگی آموزش و پرورش بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر ۴۷۱ شهید دانش آموز دارد گفت: یادواره شهدای دانش آموز این استان در اسفند ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ - 19December 2018

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز استان بوشهر در اسفندماهبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «سیروس فتحی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر امروز در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان حوزه پرورشی استان با اشاره به این که همکاری روحانیون با آموزش و پرورش یکی از ظرفیت‌هایی است که باید از آن استفاده شود اظهار داشت: در ارزیابی فعالیت‌های کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان بوشهر، به عنوان استان برتر انتخاب شد.

وی ضمن اشاره بیان اینکه سند تحول بنیادین از مهمترین اسناد آموزش و پرورش است گفت: 6 زیرنظام بر کلیت فعالیت‌های آموزش و پرورش تأکید دارد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر ۴۷۱ شهید دانش آموز دارد خبر داد: یادواره شهدای دانش آموز این استان در اسفند ماه برگزار می شود.

دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و علمی با همکاری نهادهای عضو این کمیته در طول ایام دهه فجر پیش‌بینی و برگزار خواهد شد.

فتحی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی باید با سال‌های گذشته تفاوت داشته باشد ابراز داشت: با توجه به این برهه زمانی و دسیسه‌های دشمنان مبنی بر عدم استقرار انقلاب در چهلمین سالش این برنامه باید در بخش فرهنگی و دانش آموزی به طور ویژه برگزار شود.

وی با بیان اینکه این انقلاب با پیشرفت‌هایی که داشته است توانسته به مهمترین کشور منطقه تبدیل شود تصریح کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده در آموزش و پرورش بر محوریت عدد ۴۰ به عنوان اربعین انقلاب برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار