اعلام فراخوان سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار از اعلام فراخوان دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر برای شرکت در سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ - 19December 2018

اعلام فراخوان سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثاربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، محمدعلی فقیه، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار از اعلام فراخوان دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر برای شرکت در سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد. محمدعلی فقیه با اعلام این خبر اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف ارزیابی نتایج و ثمرات طرح شاهد و نیز افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش بنیاد در ادامه گفت: فراخوان ثبت‌نام و اخذ مدارک و مستندات از واجدین شرایط آغاز شده است و تا پانزدهم دی‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. دانشجویان، دانش آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ایثار به نشانی www.isaar.ir مراجعه و برای ارائه مدارک و مستندات موفقیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و هنری دوران تحصیل خود از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و مدارس محل تحصیل خود اقدام کنند.

دبیر سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با بیان اینکه سومین جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد افزود: پس از اتمام مهلت فراخوان در پانزدهم دی‌ماه، کمیته‌های علمی در سطح استان‌ها تشکیل و نسبت به ارزیابی و معرفی منتخبین برای ارزیابی در مرحله کشوری اقدام خواهند کرد.

وی در پایان گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری در دهه اول اسفندماه و در آستانه روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود و از برترین‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی با حضور مسوولان عالی‌رتبه کشور تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ 141

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
موسی میرمرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
ایشان پاسخگوی جانبازان نیست . محمد علی فقیه هر کس را سال گذشته میل خودش بود جایزه داد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار