نامه بسیجی شهید حسین بدیقی/ برای امام و رزمندگان دعا کنید

بسیجی شهید «حسین بدیقی» در نامه خود اهل خانواده خویش را دعا برای امام و رزمندگان؛ سفارش می‌کند.
کد خبر: ۳۲۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 20December 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «حسین بیدقی» در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۶۱ در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصویر متن نامه بسیجی شهید «حسین بیدقی»

نامه بسیجی شهید حسین بدیقی/ برای امام و رزمندگان دعا کنید

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ- سوره صف آیه ۴
با سلام بی‌کران بر حضرت مهدی (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با سلام فراوان بر تمامی بازماندگان شهدا و مجروحین ومصدومین و امت شهیدپروز حزب الله.
سلام علیکم بر تمام اهل خانوده‌ام امیدوارم که سلام گرم مرا شما عزیزان بپذیرید و امیدوار هستم که حال همه شما خوب باشد اگر یک مدت کوتاهی برای شما نامه ننوشتم معذرت می‌خواهم و امیدوار هستم که مرا ببخشید و از شما می‌خواهم که امام این استوره تقوا را دعا کنید و من و علی و هادی بزودی زود بر می‌گردیم؛ و از شما می‌خواهم که ما را دعا کنید ما حقیران که کاری از دستمان بر نمی‌آید که برای اسلام و مسلمین انجام دهیم.

راستی به (ناخوانا) و آقای تمجیدی سلام برسانید و از برفی که بارید بگوید که با این برف چکار می‌کنید راستی مواظب کبوتر‌ها باشید که از سرما نمیرند و بچه‌های آن‌ها از سرما نمیرند. خلاصه حال تمام بچه‌ها خوب است و همه سلام می‌رسانند و هادی هم پیش ما است و طاهری فقط از ما جدا شد آن هم به خاطر صدایش، چون او را بردند برای خواندن و به بچه‌ها سلام برسانید و به حسن سلام برسانید و بگویید که برای امام و رزمندگان حقیر را دعا کند، زیرا رزمندگان محتاج به دعا‌های شما‌ها دارند و وقت بسیار کم است و گفتنی زیاد و حال وقت خداحافظی است و به تمام دوستان و آشنایان سلام برسانید.
خداحافظ- حسین بیدقی
۱۳۶۱/۱۰/۲۳»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها