سردار دینی:

فرماندهان و رزمندگان شمال غرب در گمنامی به سر می‌برند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: فرماندهان و رزمندگان با اینکه در مناطقی مانند سومار، سرپل ذهاب و گیلان غرب رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیاری را انجام دادند اما این عزیزان در گمنامی به سر می‌برند.
کد خبر: ۳۲۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ - 19December 2018

فرماندهان و رزمندگان شمال غرب در گمنامی به سر می‌برندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دینی معاون هماهنگ‌کننده سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ اظهار داشت: یکی از مهترین کارهایی که باید به بهترین شکل ممکن به آن بپردازیم، زنده نگه داشتن یاد شهداست؛ چراکه این کار علاوه بر تقویت روحیه ایثار و شهدات موجب رشد و تعالی خود انسان نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مظلومترین شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای غرب کشور هستند، تصریح کرد: فرماندهان و رزمندگان با اینکه در مناطقی مانند سومار، سرپل ذهاب و گیلان غرب رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیاری را انجام دادند اما تا این حد معرفی نشدند و در گمنامی به سر می برند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ افزود: حاج احمد متوسلیان، شهید همت، شهید دستواره و ... با اینکه جزء رزمندگان محور غرب بودند اما به خاطر رشادت‌هایشان در لشکر 27 معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه تهران بزرگ اقدام به برگزاری یادواره شهدای عملیات بازی دراز با عنوان فاتحان قله‌های عرفان و محوریت شهید پیچک کرده تا بخشی از رسالت خود را نسبت به این شهدا انجام داده باشد.

سردار دینی در پایان با اینکه در ایام بیست و هفتمین سالگرد شهادت شهید پیچک قرار داریم، عنوان کرد: شهید پیچک یکی از فرماندهان سپاه در غرب کشور با مرکزیت سر پل ذهاب بود که در عملیات مطلع‌الفجر به شهادت نایل آمد لذا به همین مناسبت این یادواره فردا پنج‌شنبه 29 آذر ماه از ساعت 18 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار