حجت‌الاسلام لارگانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

امروز فرصت آزمون و خطا نیست/ مسوولان به جای دعواهای جناحی به داد مردم برسند

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی کشور گفت: امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نیست، مسوولان به جای دعواهای سیاسی و جناحی مشکلات مردم را حل کنند.
کد خبر: ۳۲۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰ - 20December 2018

روحیه جهادی و انقلابی مسوولان راهگشای چالش های کشور/ مجلس پیشگام باشد«حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی» نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات جاری کشور به خصوص در عرصه اقتصادی، ضعف در روحیه انقلابی و تلاش برخی مسوولان را عامل تشدید نابسامانی‌های موجود دانست و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی به عنوان نهادی قانونگذار که تمام طیف‌ها و سلیقه‌های سیاسی را در خود جای داده است، باید در راستای کاهش مشکلات کشور نسبت به سایر نهادها پیشگام باشد.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان که اقتصاد ما دچار بحران شده، نباید زمان را صرف رقابت و دعواهای سیاسی و جناحی کرد.

این نماینده خانه ملت با اشاره به خصومت‌های دشمنان با نظام و انقلاب اسلامی، افزایش توان دفاعی کشورمان را امری ضروری و باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: اینکه ما در عرصه نظامی، دفاعی و امنیتی به جایگاه والایی در قیاس با سایر کشورها دست پیدا کردیم به این معناست که شعار (ما می‌توانیم) را در عمل اجرایی و محقق کردیم؛ لذا با اقدام و عمل و فارغ از حاشیه‌ها و شعارهای بی‌اساس باید تلاش کنیم که در عرصه اقتصاد نیز به جایگاهی که در شان ملت است، دست پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام لارگانی با بیان اینکه مردم از ما مسوولان می‌پرسند که برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور چه برنامه‌ای دارید؟ تصریح کرد: امروز فرصت آزمون و خطا نیست، اگر برای مقابله با تحریم‌های آمریکا و رونق اقتصاد کشور برنامه کامل و جامع نداشته باشیم، نه تنها در حق ملت خیانت کرده‌ایم، بلکه پا روی خون شهدا گذاشته‌ایم.

وی با توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، مرتفع شدن مشکلات مردم به خصوص قشر آسیب‌پذیر را از دغدغه‌های مهم رهبری عنوان کرد و گفت: کسانی‌ که باطناً به فکر مردم و برای آسایش رفاه حال آن‌ها تلاش می‌کنند، تا زمانی‌که آثار فعالیت‌هایشان را در زندگی مردم احساس نکنند، آرام نمی‌گیرند؛ لذا کشورمان به اینگونه مسوولان نیاز مبرم دارد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار