مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

انقلاب ایران، الگوی تحقق استقلال و انقلاب دیگر کشورهاست

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر گفت: بسیاری از کشورها در راستای تحقق انقلاب و استقلال خودشان از انقلاب ایران الگو گرفته‌اند.
کد خبر: ۳۲۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ - 20December 2018

انقلاب ایران، الگوی تحقق استقلال و انقلاب دیگر کشورهاست  //عکس سایز نیست///به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با محوریت دفاع مقدس با حضور مسئولان روابط عمومی و فرهنگی ادارات و سازمان‌های استان بوشهر برگزار شد.

سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در این جلسه به نقش روابط عمومی‌ها و مسئولان فرهنگی نهادها اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان سعی داشتند که جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صورت نگیرد؛ اما با بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور ملت شهیدپرور ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان این جشن امسال با شکوه‌تر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور عظیم مردم در اربعین حسینی که هر ساله بر عظمت آن افزوده می شود، گفت: می توان تبلور صدور انقلابی که امام خمینی آن را به جهان صادر کرد در اربعین حسینی مشاهده کرد.

کفاش با تأکید بر اینکه آینده انقلاب اسلامی ایران روشن و درخشان است خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها در راستای تحقق انقلاب و استقلال خودشان از انقلاب ایران الگو گرفته‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه نظام ایران در صدور انقلاب و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس پیروز بوده است افزود: پرچم جمهوری اسلامی ایران همیشه سربلند است.

وی ضمن اشاره به مأموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد: جهت نشر و اشاعه هر بهتر فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس همت و مدد همه مسئولین را می طلبد.

کفاش با یادآوری این که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون رشادت های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس هستیم که اگر فداکاری آنها نبود امروز نمی توانستیم این جشن پیروزی را برگزار کنیم اظهارداشت: با وحدت و همدلی نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی صورت خواهد گرفت.

کفاش با بیان این که فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس باید به نسل آینده انتقال داده شود تصریح کرد: جهت شناساندن شهدای استان بوشهر که نقش بسزایی در جنگ تحمیلی داشته‌اند باید تعامل بیشتری بین سازمان ها صورت گیرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها