فرمانده انتظامی فارس خبر داد؛

کشف 300 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: تشدید مقابله با قاچاق کالا در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی در دستور کار نیروی انتظامی این استان قرار دارد که طی ۸ ماه گذشته حدود ۳۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شد.
کد خبر: ۳۲۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ - 20December 2018

کشف 300میلیارد تومان کالای قاچاق درفارس/ کلانتری ها و پاسگاه ها خط مقدم نیروی انتظامی در امنیت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم ستاد «احمدعلی گودرزی» فرمانده انتظامی فارس امروز (پنجشنبه) در همایش روسای کلانتری و پاسگاه‌های استان فارس با بیان اینکه روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان منیاتور کوچکی از سبزپوشان حفظ امنیت هستند و این گردهمایی در راستای افزایش بینش و دانش آنها برگزار شده است، اظهار داشت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خط مقدم نیروی انتظامی و حفظ امنیت در جامعه هستند که در همین راستا افزایش توانایی آنها ضروری است.

وی گفت: افزایش سطح بینش و دانش نیروها با توجه به تغییر روش های جرم و ایجاد همگرایی و هم افزایی بسیار ارزشمند و لازم است که در همین راستا روسای کلانتری ها و پاستگاه ها در این همایش شرکت کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد: یکی از برنامه های انتظامی فارس اشراف اطلاعاتی است که در موضوع ۷ آبان داشتن اطلاعات کافی مانعی برای حرکت دشمنان شد.

سردار گودرزی ادامه داد: ۷۵ درصد ارتقاع توان عملیاتی داریم و بیش از ۳۰۰ کلانتری و پاسگاه نیز طرح مکنا اجرایی شد.

وی یادآور شد: تشدید مقابله با قاچاق کالا نیز در دستور کار قرار دارد که طی ۸ ماه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد و در موضوع پیشگیری نیز ۸ درصد افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: ۶۷ درصد جرائم سایبری کشف می شود، اما این بداخلاقی ها در حال افزایش است در موضوع جانباختگان جاده‌ای نیز ۱۰ درصد کاهش داریم اما بنابه دلایل مخالف همچنان رتبه اول را داریم.

گودرزی تاکید کرد: در بحث مقابله با مواد مخدر نیز از امروز پاسگاه سیار در فارس آغاز به کار می کند و جرائم خشن کامل مهار شده و سرقت بانک نداریم و سرقت مسلحانه طی ۸ ماه گذشته ۶۲ درصد کاهش و قتل نیز ۱۲ درصد و آدم ربایی ۴۲ درصد، تجاوز به عنف نیز ۷۲ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها