امام‌جمعه شهرستان جم:

شهدا را به عنوان قهرمانان کشورمان معرفی کنیم

حجت‌الاسلام محمد گنجی گفت: اگر بخواهیم در کشورمان افرادی را به عنوان قهرمان معرفی کنیم، باید شهدا را معرفی کنیم.
کد خبر: ۳۲۴۲۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ - 20December 2018

شهدا را به عنوان قهرمانان کشورمان معرفی کنیمبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمد گنجی» امام جمعه شهرستان جم، امشب (پنج‌شنبه 29 آذرماه) در یادواره شهید دانش آموز «محمد شفیع شفیعی» اظهار داشت: امروزه نیاز است یادواره‌های شهدا بیشتر برگزار شوند و همه وظیفه دارند تا از خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران تجلیل کنند.

وی با بیان این که اگر بخواهیم در کشورمان افرادی را به عنوان قهرمان معرفی کنیم باید شهدا را معرفی کنیم، گفت: جمهوری اسلامی در همه سنین شهید تقدیم انقلاب کرده و شهدای دانش آموز نیز بخشی از شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند که کلاس درس را رها کردند و برای دفاع از کشور به جبهه رفتند.

گنجی با اشاره به این که امروزه دانش آموزان مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند، تاکید کرد: امروزه دانش آموزان باید با یادگیری علم و دانش به آینده کشورمان کمک کنند و از خون شهدای دانش آموز به خوبی پاسداری کنند.

امام جمعه شهرستان اظهار داشت: دشمنان با نقشه ها و توطئه ها به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند و باید همه با بصیرت و انقلابی و متحد عمل کنیم.

وی با بیان این که طی چهل سال گذشته دشمنان از هر راهی که توانسته اند به فکر ضربه به انقلاب بودند اما همیشه شکست خورده اند و نقشه هایشان نقش بر آب شده است، خاطرنشان کرد: قدرت ایمان بر خواسته از نماز اول وقت، حجاب، عفاف و مبارزه با فساد است که می‌طلبد این موارد را جدی بگیریم.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
بله واقعا
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
شهدا شرمنده ایم ک بن تن و اسپایدر من قهرمان بچه های ما شدند
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار