عامری:

سپاه صد در صد در خنثی کردن اقدامات هواپیماربایی در کشور موفق بوده است

نماینده ولی فقیه در فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۶ مورد اقدام به هواپیماربایی در هوا و بیش از ۱۰۰ مورد در زمین خنثی شده است گفت: سپاه پاسداران صد در صد در زمینه خنثی کردن اقدامات هواپیماربایی در کشور موفق بوده است.
کد خبر: ۳۲۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ - 21December 2018

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام مجید عامری امروز ظهر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) با گرامیداشت پنجم دی سالروز استقرار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام (ره) در فرودگاه‌های کل کشور اظهار داشت: نعمت سلامتی و نعمت امنیت دو نعمت بزرگی هستند که به فرموده پیامبر اسلام (ص) مجهول و ناشناخته هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه انسان‌ها تا در سلامت هستند قدر سلامتی خود را نمی‌دانند افزود: در مبحث امنیت هم تا زمانی که در جامعه به‌راحتی رفت و آمد می‌کنیم و هیچ مشکلی نداریم متوجه اهمیت آن نیستیم، اما به‌محض کوچکترین ناامنی به اهمیت آن پی می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه کشور‌ها مختلف در دنیا هزینه‌های بسیار زیادی می‌کنند تا امنیت کشورشان تامین شود عنوان کرد: مقوله امنیت در حوزه‌های مختلفی، چون امنیت سیاسی، اجتماعی و ... در دنیا مطرح است.

عامری با بیان اینکه امروز که در آستانه برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم دشمن تمام توان خود را به‌کار گرفته است تا امنیت کشور را در حوزه‌های مختلف مورد تهدید قرار دهد افزود: ایران از همان روز‌های آغازین پیروزی انقلاب انتخابات برگزار کرد و مردم پای صندوق‌های رای به جمهوری اسلامی ایران رای دادند و دشمن باور نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز هم دشمن با راه‌اندازی اتاق جنگ اقتصادی به‌دنبال فشار بر مردم است تصریح کرد: مشکلات امروز کشورما مشکلات اقتصادی و سیاسی نیست و ما امنیت کامل در این حوزه داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه مردم ما باید در انتخابات با شناخت کامل رای بدهند چرا که سرنوشت ما در کشور توسط خودمان تعیین می‌شود گفت: ما باید نمایندگانی انتخاب کنیم که دغدغه مردم و اسلام را داشته باشند.

عامری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بار‌ها و بار‌ها فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست و در مورد اروپایی‌ها نیز همین نکته را تذکر دادند گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد جنگ روانی در کشور است و امروز ملت ایران با تقدیم شهدای مدافع حرم انواع گزینه‌های نظامی علیه کشور را دفع کردند.

وی با اشاره به اینکه باید هوشیار باشیم که دشمن با ناامیدی از جنگ نظامی و اقتصادی علیه کشور به‌سمت جنگ روانی و رسانه‌ای آمده است بیان کرد: دشمن اگر توان داشت به‌سمت حوادث تروریستی در زاهدان و چابهار نمی‌رفت و این اقدامات تروریستی دشمن نشان از ضعف او در اقدام رودررو است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه امنیت پرواز نیز در مقوله امنیت بسیار با اهمیت است عنوان کرد: امروز ایران اسلامی در بحث امنیت پرواز وابسته به هیچ کشوری در دنیا نیست.

وی با اشاره به اینکه زمانی منافقین با ربایش هواپیما‌ها امنیت کشور را به خطر انداخته بودند، ولی امام راحل (ره) با فرمان تاریخی خود و استقرار سپاه در فرودگاه‌ها دشمنان انقلاب را نا امید کرد افزود: در طی سال‌های گذشته و با ورود سپاه به فرودگاه‌ها امنیت پرواز برقرار شده و هیچ ربایشی نداشتیم.

عامری با عنوان اینکه تاکنون بیش از 26 مورد اقدام به هواپیماربایی در هوا و بیش از 100 مورد اقدام به هواپیماربایی در زمین خنثی شده است بیان کرد: با توجه به تمام کم لطفی‌ها و کمبود اعتبارات سپاه صد در صد در زمینه خنثی کردن اقدامات هواپیماربایی در کشور موفق بوده است.

وی با بیان اینکه در یک مورد در پروازی 26 نفر همزمان اقدام به ربایش هواپیما کرده بودند گفت: نیرو‌های حفاظت پرواز سپاه این توطئه را نیز خنثی کردند و هواپیماربایان را دستگیر و به هلاکت رساندند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه 62 میلیون و 101 هزار نفر در سال 96 به سلامتی و در امنیت کامل مسافرت هوایی انجام دادند عنوان کرد: در کرمان بیش از 400 هزار مسافر در پرواز‌های داخلی و خارجی با امنیت کامل سفر کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها