سرلشکر جعفری:

شهدای فاتحین از مصادیق مومن واقعی هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خداوند ویژگی‌های مومن واقعی را فرموده است که کسانی هستند که با جان و مال خود در راه خدا جهاد می‌کنند؛ از مصادیق این موضوع همین شهدای فاتحین هستند.
کد خبر: ۳۲۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ - 21December 2018

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در سومین یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین، اظهار داشت: خدای متعال اجر مومنین را ضایع نمی‌کند، کدام مومنین؟ مومنین واقعی؛ خیلی‌ها ادعای ایمان دارند، اما خداوند ویژگی‌های مومن واقعی را فرموده است که کسانی هستند که با جان و مال خود در راه خدا جهاد می‌کنند و از خدا و رسول او اطاعت می‌کنند؛ از مصادیق این موضوع همین شهدای فاتحین هستند.

وی گفت: خدا می‌فرماید این مومنین در ادعای ایمان خود صادق هستند، برخی هم ادعای ایمان دارند، ولی کاری به جهاد در راه خدا ندارند، سخت‌ترین و بالاترین جهاد در راه خدا گذشتن از جان خود است، ولی خدمت به جامعه و موارد دیگر هم شامل جهاد می‌شود.

جعفری افزود: یکی از ویژگی‌های یگان فاتحین این است که تمام این افراد داوطلب و بسیجی هستند، حقوق نمی‌گیرند، با هزینه شخصی خود لباس و تجهیزاتشان را فراهم می‌کنند، در بخش‌های مختلف کشور شاغل هستند و روز‌ها و شب‌های تعطیل آمادگی خود را بالا می‌برند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: یگان فاتحین بدون تحمیل هزینه‌های مشابه دیگر نیرو‌های ویژه ما و حتی یک دهم یگان‌های معمولی برای ما هزینه داشته است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار