تشییع پیکر 5 شهید گمنام در گیلان

پیکر 5 شهید گمنام، 28 شهریور ماه در گیلان از مقابل سپاه ناحیه رشت در پل عراق تا میدان شهدای ذهاب تشییع می شود.
کد خبر: ۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵ - 17September 2013

تشییع  پیکر 5 شهید گمنام در گیلان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پیکر 5 شهید گمنام در گیلان روز پنج شنبه، 28 شهریور ماه ساعت 9 صبح از مقابل سپاه ناحیه رشت در پل عراق تا میدان شهدای ذهاب تشییع می شود که از این تعداد پیکر چهار شهید گمنام در لنگرود و یک شهید گمنام در رشت به خاک سپرده خواهد شد.

محمداکبرزاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان در جلسه هماهنگی و تمهیدات مراسم تشییع شهدای گمنام که امروز، 23 شهریور ماه در استانداری گیلان برگزار شد،، شهدای گمنام را شفیع انسان نزد خداوند دانست.

پرداختن به مسئله شهدا توجه به همه خوبی ها است

وی پرداختن به مسئله شهدا را توجه به همه خوبی ها دانست و افزود: شهدای گمنام عطر و بوی ویژه ای دارند و تشییع پیکر این عزیزان نیز از فضا و استقبال خاصی برخوردار است.

اکبرزاده تصریح کرد: هر کس که گمشده ای دارد در تشییع  پیکر شهدای گمنام حضور خواهد داشت حتی کسی که گمشده معنویت های جامعه امروز است نیز با حضور خود در پی یافتن گمشده اش است.

رمز و راز شهدای گمنام در جذب همه اقشار جامعه نهفته است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه شهدای گمنام همچون آهنربا همه اقششار جامعه را به سمت خود جذب می کنند، ادامه داد: رمز و راز شهدای گمنام در جذب همه اقشار جامعه نهفته است.

وی با اشاره به اینکه تدفین شهدای گمنام در مناطق مختلف رحمت الهی را به سمت انسان نازل می کند، ادامه داد: آمرزش بالاترین رحمتی است که با شفیع قرار دادن شهدا از جانب خداوند طلب می کنیم.

اکبر زاده در پایان خاطر نشان کرد: باید هر چه داریم در طبق اخلاص قرار دهیم و رحمت واسعه الهی را به سمت خود جذب کنیم و شفاعت این بزرگواران را نیز از آن  خود سازیم.

یادآوری می شود، این شهدای گمنام در منطقه عملیاتی فاو تفحص شدند که از 4 شهید گمنامی که در پارک فجر شهرستان لنکرود به خاک سپرده می شوند دو شهید 22 ساله، یک شهید 18 ساله و شهید 19 ساله است.

شهید گمنامی که در رشت به خاک سپرده می شود 28 ساله و در حمله سال 67 عراق در منطقه فاو به شهادت رسیده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار