رزمایش پیامبر اعظم ۱۲-(۶)/ سرلشکر رشید:

حامیان منطقه‌ای مستکبران هزینه سنگینی پرداخت خواهند کرد

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: ما تلاش می‌کنیم که با همسایگان خود روابط برادرانه داشته باشیم، اما هشدار می‌دهیم، هر کشوری که زمینه مداخله قدرت‌های استکباری را در منطقه فراهم کند، بیشترین هزینه را پرداخت خواهد کرد.
کد خبر: ۳۲۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ - 22December 2018

فراهم کنندگان زمینه مداخله قدرت‌های استکباری در منطقه بیشترین هزینه را خواهند دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) که به منظور شرکت در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۲ نیروی زمینی سپاه در جزیره قشم حضور دارد، در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تمامی ابزار‌های قدرتی که در اختیار دارند با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات دشمن، نه تنها تهدیدات را دائماً رصد و ارزیابی می‌کنند، بلکه از آمادگی رزمی لازم برای استفاده از قدرت در مقابله با هر تهدیدی برخوردارند.

سرلشکر رشید افزود: قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در چهارچوب اهداف و منافع ملی کشور، برای مقابله با هرگونه تهدیدات، سازماندهی و آماده شده است.

وی تصریح کرد: قدرت دفاعی ایران برای مقابله با هرگونه اقدامات تحریک‌کننده و مداخله‌آمیز در منطقه، در دفاع از اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و منافع ملی، همواره آماده و رو به افزایش است.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم که با همه‌ی همسایگان خود روابط برادرانه و حسنه داشته باشیم؛ چراکه امنیت همسایگان را امنیت خود می‌دانیم؛ اما به عنوان فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) از این صحنه و میدان رزمایش نیروی زمینی سپاه هشدار می‌دهیم، هر کشوری که زمینه‌های مداخلات قدرت‌های استکباری را در منطقه فراهم کند، در قدم نخست، بیشترین هزینه را برای رفتار‌های غیردوستانه و تحریک‌آمیز خود پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها