سردار رحیمی خبر داد؛

کشف بیش از 12 تُن مواد مخدر در پایتخت/ انهدام پنج باند مواد مخدر در 9 ماهه امسال

رئیس پلیس پایتخت از کشف 12 تُن و 634 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون در شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ - 22December 2018

کشف بیش از 12 تُن مواد مخدر در پایتخت/ انهدام پنج باند مواد مخدر  در 9 ماهه نخست امسالبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از ابتدای سال جاری تاکنون 12 تُن و 634 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهر تهران کشف شد و در این رابطه 570 قاچاقچی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ جدی و برابر قانون است، خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای حضور قاچاقچیان مواد مخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر و اشرافیت اطلاعاتی آنان، قاچاقچیان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر خواهند شد.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه از اجرای این طرح در محله‌های شهر تهران خبر داد و گفت: تاکنون 271 مرحله طرح امنیت محله‌محور و ارتقاء امنیت اجتماعی، در محلات شهر تهران اجرا و هشت هزار و 740 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند که این میزان دستگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در این عملیات‌ها از مخفیگاه سوداگران مرگ، 549 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده، تصریح کرد: در این رابطه 2 هزار و 319 دستگاه خودرو و یک هزار و 52 دستگاه موتورسیکلت از خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

سردار رحیمی، با اشاره به انهدام 51 باند قاچاق مواد مخدر در پایتخت در 9 ماهه امسال، تصریح کرد: در این مدت 29 هزار و 481 معتاد پرخطر و متجاهر از سطح معابر شهر تهران جمع‌آوری که از این تعداد 2 هزار و 655 نفر پالایش، 18 هزار و 274 نفر تحویل گرم‌خانه خاوران و هشت هزار و 552 نفر از معتادان نیز تحویل مراکز بازپروری شدند که این مهم بیانگر دستگیری یک و‌ نیم برابری معتادان متجاهر شهر تهران است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر در شهر تهران طبق روال همیشه انجام می‌شود. پاسخگویی به دغدغه و مطالبات شهروندان صورت گرفته و سعی شده که امنیت عمومی برای تمام شهروندان مهیا شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار