نماینده ولی فقیه در بوشهر:

قدرت دفاعی از مولفه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در بوشهر دفاع و قدرت دفاعی را از مولفه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: یکی از اضلاع اقتدار دفاعی، مرزبانی در خشکی، دریایی و هوایی است که ایران جایگاهی ویژه در این زمینه دارند.
کد خبر: ۳۲۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ - 22December 2018

قدرت دفاعی از مولفه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی‌بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز (شنبه) در جمع مرزداران دریایی استان بوشهر اظهار داشت: برخورداری از توان و اقتدار در حوزه دفاعی و امنیتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی دفاع و قدرت دفاعی را از مولفه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: یکی از اضلاع اقتدار دفاعی، مرزبانی در خشکی، دریایی و هوایی است که ایران جایگاهی ویژه در این زمینه دارند.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: بی تردید اگر یک کشور در عرصه دفاعی و امنیتی دارای شاخصه های بالای این حوزه باشد قطعا آن کشور دارای اقتدار در فضای ملی و فراملی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جهان استکبار به دنبال شکستن این اقتدار است خاطرنشان کرد: با هدایت‌های فرماندهی کل قوا و تلاش‌های شما نیروهای مسلح و مرزداران، ما توانسته‌ایم حماسه‌ای از اقتدار دفاعی در تاریخ ایران و اسلام رقم بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با حضور در ناوچه گشت زنی دریابانی بخشی از مسیر دریایی را با سربازان مرزداری دریایی همراهی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار