نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

سازش و مذاکره در مقابل دشمنان حلال مشکلات نیست

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی گفت: با سازش و مذاکره در مقابل دشمنان کارها پیش نمی‌رود و بلکه باید با قدرت در مقابل دشمنان ایستاد زیرا تجربه کرده‌ایم که هرگاه امام و رهبری و ملت ایران با قدرت در مقابل دشمنان ایستادند، پیروز شدند.
کد خبر: ۳۲۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ - 22December 2018

با سازش و مذاکره در مقابل دشمنان کارها پیش نمی‌رودبه گزارش دفاع پرس از شهر کرد، «حجت‌الاسلام سید رضا تقوی»، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از مدیران استان در دفتر امام جمعه شهر کرد برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب پیشرفت‌های بسیاری در کشور صورت گرفته است اما این پیشرفت‌ها برای مردم ملموس نیست.

رئیس شورای زکات کشور با انتقاد از برخی رفتارهای نادرست در تبلیغات نمایندگان انتخابات، خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد با دروغ و شایعه‌پراکنی و تخریب رقبا پیروز انتخابات شود شایستگی رفتن به مجلس را ندارد و این رفتارها اسلامی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: برخی از نمایندگان مجلس زد و بند می‌کنند و معامله‌گری می‌کنند که با هیچ معیاری قابل قبول نیست و ما این روش‌ها را نمی‌پذیریم و مردم هم این رفتارها را به پای اسلام ،انقلاب ،رهبری، روحانیت و امام و شهدا ننویسند.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان شریف و خوب هم در مجلس شورای اسلامی بسیار هستند، اضافه کرد: مدتی است که این زد‌و‌بندها و انحرافات در مجلس باب می‌شود که باید برای مردم تبیین کنیم  وگرنه ما نیز در گناه آنان سهیم هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تبلیغات ضعیف داخل کشور و بالا بردن توقعات مردم را از علل نارضایتی‌های مردم و ملموس نبودن دستاوردهای انقلاب دانست و اظهار کرد: متأسفانه در انتخابات چنان توقعات مردم را بالا می‌بریم که هر چه تند و با شتاب حرکت می‌کنیم به آنچه موردنظر مردم است نمی‌رسیم.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات گسترده و امپریالیسم خبری دنیا بسیج شده‌اند تا کمر این حرکت عظیم(انقلاب) را در کشور بشکنند، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب در هر جایی که دیدند می‌توانند مانع از حرکت انقلاب شوند با توطئه‌های مختلف ورود پیدا کردند.

رئیس شورای زکات کشور با بیان اینکه ما در کشور مشکلات هم داریم اما در مقابل دستاوردها ناچیز است، تأکید کرد: دشمنان می‌خواهند مردم را نسبت به ادامه انقلاب ناامید کنند که باید با بسیج همگانی و تبلیغ دستاوردهای انقلاب در همه روستاها و شهرها خدمات نظام انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان هرگز به اهداف خود در کشور و منطقه نمی‌رسند، اظهار کرد: این تحریم‌ها و توطئه‌ها را نیز مانند این چهل سال پشت سر خواهیم گذاشت و دشمنان را روسیاه خواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با سازش و مذاکره در مقابل دشمنان کارها پیش نمی‌رود و بلکه باید با قدرت در مقابل دشمنان ایستاد زیرا تجربه کرده‌ایم که هرگاه امام و رهبری و ملت ایران با قدرت در مقابل دشمنان ایستادند، پیروز شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها