دریادار خانزادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اجازه شکل‌گیری کانون‌های ناامن در منطقه را نمی‌دهیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نداجا امروز در منطقه به یک ظرفیت بزرگ و غیر قابل توقف تبدیل شده است، گفت: ایران به عنوان یک قدرت برتر در منطقه برای برقراری امنیت تلاش می‌کند و اجازه شکل‌گیری خلأ امنیتی و کانون‌های ناامن را در منطقه نمی‌دهد.
کد خبر: ۳۲۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 24December 2018

دریادار خانزادیامیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به خدمات سازمان صنایع دریایی در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات دفاعی اظهار داشت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع یک بخش پیش‌رونده از مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح محسوب می‌شود که ما همواره این سازمان مقتدر را در کنار خودمان داریم.

وی افزود: به جرات می‌توان گفت ظرفیت‌هایی که سازمان صنایع دریایی برای بازتولید قدرت دریایی کشور به ویژه در حوزه دفاعی ایجاد کرده است، سبب شده تا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز در منطقه به یک ظرفیت بزرگ و غیر قابل توقف تبدیل شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه از خطوط قرمزی که غربی‌ها و دشمنان برای ما در حوزه توان دفاعی و بازدارندگی تعریف کرده بودند، عبور کرده‌ایم، تصریح کرد: قطعا آن چیزی که امروز در منطقه و آب‌های بین‌المللی اتفاق می‌افتد، بیانگر آن است که کشورهایی که فکر می‌کردند قدرت دریایی منحصربفرد در دنیا بوده‌اند، امروز رو به افول هستند و قطعا جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت برتر منطقه در راستای برقراری امنیت تلاش می‌کند و اجازه شکل‌گیری خلأ امنیتی و  کانون‌های ناامن را در منطقه نمی‌دهد.

دریادار خانزادی در پایان گفت: امروز ما با اتکا به ظرفیت‌های بومی 58 ناوگروه را به آب‌های آزاد اعزام کردیم که این ناوگروه‌ها در حوزه منابع انسانی و تجهیزاتی از ظرفیت‌های کاملا بومی برای برقراری امنیت در دریا استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار