نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع):

نقش سردار «منصوری» پس از شهید «شوشتری» در سیستان و بلوچستان برجسته است

حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» با بیان این‌که نقش سردار «قدرت‌الله منصوری» در کردستان و سیستان و بلوچستان و نیز در استان‌های خراسان با توجه به مأموریت قرارگاه ثامن‌الأئمه (ع) بسیار پررنگ بود، گفت: نقش این فرمانده در این خطه و سیستان و بلوچستان پس از شهادت شهید «شوشتری» بسیار برجسته است.
کد خبر: ۳۲۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 23December 2018

نقش سردار «منصوری» پس از شهید «شوشتری» در سیستان و بلوچستان برجسته استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، امروز (یک‌شنبه) در جلسه ترحیم سردار «قدرت‌الله منصوری» فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: سردار «منصوری» از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر ویژه «شهدا» در کردستان بود که از آن دوران تا امروز نقش‌آفرین بوده است.

وی افزود: بعد از شهادت رزمندگان در دفاع مقدس که سندی برای اقتدار نظام شد، نقش سردار «منصوری» در کردستان و سیستان و بلوچستان و نیز در استان‌های خراسان با توجه به مأموریت قرارگاه ثامن‌الأئمه (ع) بسیار پررنگ بود.

حجت‌الاسلام نوفرستی گفت: کار در خطه کردستان و سیستان با حضور نیروهای ضدانقلاب و دشمنان در آن طرف مرز نه تنها آسان نیست، بلکه پیچیده است و نقش این فرمانده در این خطه و سیستان و بلوچستان پس از شهادت شهید «شوشتری» بسیار برجسته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان این‌که سردار منصوری شخصیتی ساده‌زیست و بی‌آلایش داشت، تصریح کرد: این فرمانده کارهای بزرگی کرده است و این‌که این بار سنگین را بر دوش او گذاشته بودند، نشانه تعهد و شجاعت و اقتدار اوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها