معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

صدا و سیما برای برجسته‌سازی خدمات نظام همراه مسئولان اجرایی است

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: صدا و سیما وظیفه خود می‌داند برای برجسته‌سازی خدمات نظام همراه مسئولان اجرایی کشور باشد.
کد خبر: ۳۲۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 23December 2018

صدا و سیما برای برجسته‌سازی خدمات نظام همراه مسئولان اجرایی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «علی دارابی» معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما امروز (یکشنبه) در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برای مقابله با هجمه دشمنان مسئولیت سنگینی به عهده داریم و باید به خوبی دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی را برای مردم و به‌ویژه جوانان تبیین کرده و آنها را به ادامه راه پرافتخار پدران و مادران‌شان تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه در طول این چهل سال خدمات زیادی در حوزه‌های مختلف ارائه شده است، افزود: امروز جامعه مدیران اسلامی صادق، پاک‌دست و خادم مردم هستند و اگر کژی‌ها و ناهنجاری‌های محدودی وجود دارد دشمنان ما برای ناامید کردن مردم، آن‌ها را بزرگ می‌کنند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: در کدام نقطه دنیا سراغ دارید که هشت سال جنگ تحمیلی و این حجم از تحریم و تهدید صورت گرفته باشد، اما مردم همچنان رو به جلو حرکت کرده و شاهد این همه پیشرفت باشیم.

دارابی با بیان اینکه صدا و سیما وظیفه خود می‌داند برای برجسته‌سازی خدمات نظام همراه مسئولان اجرایی کشور باشد، عنوان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند امروز دولت در خط مقدم و میدان اجرا است و ما وظیفه داریم به دولت کمک کنیم.

وی با بیان اینکه صدا و سیما باید زبان مردم بوده و مطالبات مردم را بیان کند، گفت: صدا و سیما در زیرمجموعه رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود و باید فراتر از جریانات سیاسی عمل کند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما اضافه کرد: تمام استانداران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون باید به صدا و سیما بیایند و خدمات نظام را بیان کنند.

دارابی با اشاره به اینکه امروز مردم ایران هر رأیی که بدهند همان از صندوق‌های انتخابات بیرون می‌آید، گفت: این مشارکت و استقلالی که امروز شاهد آن هستیم حاصل تلاش و رشادت‌های بیش از 500 هزار شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر است و ما باید برای صیانت از این دستاوردها تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار