امیرآبادی فراهانی خبر داد؛

نامه نمایندگان مجلس به رئیس قوه قضائیه برای ممنوع‌الخروجی رئیس سازمان خصوصی‌سازی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه بیش از ۵۰ نماینده مجلس به رئیس قوه قضائیه برای ممنوع الخروجی رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ - 24December 2018

نامه نمایندگان به رئیس قوه قضائیه برای ممنوع الخروجی رئیس سازمان خصوصی سازیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «احمد امیرآبادی فراهانی» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از نامه تعدادی از نمایندگان مجلس به رئیس قوه‌قضائیه برای ممنوع الخروجی رئیس سازمان خصوصی‎سازی خبر داد.

وی نوشت: این نامه را بیش از۵۰ نفر از همکاران امضا کرده‌اند.

گفتنی است؛ روز گذشته ۵۵ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه خواستار تشکیل شعبه ویژه‎ای با نظارت رئیس قوه قضائیه برای بررسی پرونده‎های مربوط به سازمان خصوصی سازی و همچنین اتخاذ تدابیر قضایی لازم جهت رسیدگی به اتهامات متهمان در پرونده ها شده بودند.

نمایندگان با اشاره به پایان مدیریت عبدالله پوری حسینی در سازمان خصوصی سازی و تشکیل پرونده اتهامی وی در خصوص اهمال منجر به تضییع اموال عمومی و گزارشات سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات در خصوص برخی تخلفات خصوصی سازی چنین درخواستی را از رئیس قوه قضائیه مطرح کردند.

 

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها