امام جمعه تاکستان:

مسئولان رجزخوانی را کنار گذاشته و فکری به حال معیشت مردم کنند

آیت‌‌الله «علی اسلامی» گفت: گرانی امروز، مردم را به ستوه آورده و به همین جهت از مسئولان می‌‌خواهیم رجزخوانی را کنار گذاشته و برای معیشت مردم کاری کنند.
کد خبر: ۳۲۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ - 24December 2018

مسئولان رجزخوانی را کنار گذاشته، فکری به حال معیشت مردم کنند

به گزارش دفاع پرس از قزوین، آیت‌‌الله «علی اسلامی» نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، امروز (دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل جدید و سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، اظهار داشت: تمام اعمال بر اساس نیت محاسبه می‌‌شود؛ چراکه ممکن است فردی با نیت شر عمل نیکی را انجام دهد و بر عکس این امکان نیز وجود دارد که فردی با نیت خیر عمل نادرستی را مرتکب شود.

وی افزود: وقتی فرد نیت بدی داشته باشد قطعاً مواخذه خواهد شد، اما برای فردی که ناخواسته و نادانسته عمل بدی را انجام داده مواخذه‌‌ای در کار نیست.

آیت‌الله اسلامی با اشاره به سخنی از امام سجاد (ع)، بیان کرد: شهید در روز قیامت ۲ شاهد دارد و در مقابل جهانیان شهادت خواهند داد که او از خانواده فاصله گرفت و در جبهه به شهادت رسید.

امام جمعه مردم تاکستان گفت: خداوند متعال و خون شهید، شاهدان شهدا در روز قیامت هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: خون شهید پس از شهادت نجس نیست؛ چراکه شهید با نیت پاک و صادقانه و به خاطر پروردگار به جبهه‌‌های جنگ قدم گذاشته است.

وی افزود: ایران اسلامی امروز به حدی قدرتمند شده است که می‌‌توان گفت نه در ۴۰ سال گذشته و نه در تاریخ این قدرت را نداشته‌‌ایم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خبری در یکی از خبرگزاری‌‌های فرانسه با این مضمون که تمام هندسه منطقه در دست ایران است، گفت: افزایش محاصره غیرمستقیم اسرائیلی‌‌ها توسط ایران سبب شده که امریکا نیز احساس خطر کرده، نیروهای خود را از عراق، سوریه و افغانستان خارج کند، این در حالی است که این موقعیت هرگز در اختیار ایران نبوده است.

آیت‌الله اسلامی بیان کرد: اگر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمان جنگ دهند، حشدالشعبی، فاطمیون، حماس و حزب‌‌الله و دیگر نیروهای تحت امر ایشان بسیج شده و دفاع را با تهاجم آمیخته و دشمن را از میان برمی‌‌دارند.

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب حتی نمی‌‌توانستیم آب‌‌های نیلگون خلیج فارس را ببینیم، افزود: امروز ناو جنگی ایران در نزدیکی باب‌‌المندق است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئولان باید برای معیشت مردمی که با تمام وجود پای انقلاب ایستادند، کاری کنند.

وی ادامه داد: گرانی امروز مردم را به ستوه آورده و به همین جهت از مسئولان می‌‌خواهیم رجزخوانی را کنار گذاشته و برای معیشت مردم کاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار